Dobrý den, zastupuji několik známých, které jsem před časem zlanařil k Vodafone, ještě v dobách, kdy se Vodafone choval ke svým zákazníkům eticky. To se ale v současné době již zdaleka neplatí. Naopak z Vodafone a.s. se jejich agresivním jednáním stává zrůdná společnost. O tom svědší i zdejší rozbor, kdy vypovíte jednu smlouvu a oni Vám začnou účtovat tu samou službu bez slevy, navíc s drzým zdůvodněním, že to dělají pro Vaše dobro. Proto od nich odchází mraky klientů, kteří jsou z jejich praktik pobouřeni. Známá u nich pracuje, ale mají přísný zákaz pod pohrůžkou vyhazovu o tomto stavu mluvit. Známkou neúspěšnosti jejich nové strategie vyhrožování a zastrašování jsou jejich prázdné pobočky. Je z podivem, že ČTÚ vůbec dovolí, aby v dnešní době si i nadále Vodafone účtoval pokutu ve výši 100% měsíčního paušálu !!!!! Pracovník ČTÚ pro Kralovehradecký kraj tvrdí, že se nezhoršilo postavení zákazníka u Vodafone po změnách Všeobecných podmínek 1.1.2014, které Vás po novém roce maskované nutí pořídit si internet. Protože v nových VP v článku 8.1.3. odst. 3 se vodafone zbavuje povinnosti zasílat Vám písemnosti prostřednictvím pošty do schránky. Skrytých podrazů je v nových VP více, ale Vodafone i výše uvedený panáček z ČTÚ TOTO NECHTĚJÍ PŘIZNAT, ABY ZÁKAZNÍK NEMOHL ODEJÍT BEZ SANKCÍ!!! Dovolím si malý příměr. V paneláku bydlím v 5 patře a můžu se dostat nyní domů po schodech a výtahem. Jednoho dne by výtah demontovali a na moji ztížnost, že se zhoršily mé podmínky dostupnosti do 5. patraby mi Vodafone i s panáčkem odpověděli- vaše podmínky se nezhoršily , zůstaly vám pro příchod do schody.