Ono záleží. Kupř. soudům běžně stačí do spisu běžná kopie dokumentu (tj. kopírkou), pokud ho protistrana nezpochybní.
Úřady naopak zpravidla mají určité formální požadavky na různé přílohy podání, tj. běžná kopie jim naopak nestačí.
Naskenování plné moci a její zaslání (na e-podatelnu apod.) na úřad danému úřadu pravděpodobně rovněž nebude stačit.
Sporné je vyjádření plné moci vůči úřadu pomocí datové schránky (bez elektronického podpisu), ať již je vyjádřena v .doc nebo v .jpg skenu z papíru (viz Váš návrh výše). Asi by to bylo možné tehdy, pokud by se jednalo o plnou moc ve zvláštní věci, kterou je adresovaný úřad oprávněn celou vyřídit. Neumím si totiž příliš představit použití stejné plné moci jiným úřadem, než adresovaným, na základě nějakých meta-údajů z ISDS, které může mít k dispozici adresovaný úřad, ale které není povinen nijak předávat dalším subjektům. Je to paradoxní důsledek zjednodušeného světa bez (elektronického) podpisu -> představte si, že vám z úřadu poskytnou pouze strojem psaný papír a řeknou "to je plná moc dotyčného". To je analogie.
Úřad by ale vždy měl přijmout plnou moc elektronicky podepsanou uznávaným elektronickým podpisem. Nicméně i zde si umím představit, že s tím ještě budou potíže, zejména psychologicko edukačního rázu.
Jinak obecné pravidlo je: pokud vám na elektronickém dokumentu záleží, nechte ho na žádost autorizovaně konvertovat do listinné podoby co nejdříve po jeho přijetí (než expiruje certifikát atp.).