Názor k článku Zákazníkům jsme nelhali, reklamy byly v době vysílání pravdivé, říká šéf Skylinku a CS Linku od anonym - Na celé záležitosti mě štve nejvíce to, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 8. 2012 7:32

    bez přezdívky

    Na celé záležitosti mě štve nejvíce to, že lidé jsou nejvíc naštvaní na nás - prodejce a montážníky satelitů. Také mě mrzí, že zasílají všem abonentům složenky na celou roční částku (348,-) a v drtivé míře to lidé ihned uhradí - proč by měl M77 disponovat s takovým balíkem peněz, když stačí aby abonenti platili měsíčně 29,-? Je to hajzlovina! Pak mě dost mrzí, že téměř 5-10 sat.receiverů musíme denně překonfigurovat (přehrát kabelem s PC software), aby to fungovalo s novou kartou Výměna (týká se to tedy jen zn.TechniSat). Ještě nedávno stál celý sat.komplet cca 4500,-, lidi byli spokojeni, měli plno programů. Naní stojí sat.komplet 5900,-, protože už SD přijímače nejsou, pouze ty dražší HD, což plno lidí stejně vůbec na svých CRT TV nemůže využívat. Čili je všechno dražší a navíc se platí servisní poplatek - z toho mi vychází jediné - že spoustu lidí od Skylinku/CS Linku odejde a přejdou k DVB-T, kde už je nabídka více než solidní. Howk :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).