Kdyby si zaplatili jednoho slušného PR pracovníka, dali mi 40 tisíc měsíčně, tak to dělá v nákladech na jednoho zákazníka 20 halířů.
A těch 40k je hrubého? Asi ano. Takže přidejte 35% na odvody zaměstnavatele a jste na 54k měsíčně. Když přidáte ještě nějaké další náklady spojené s náborem a zaškolením (klidně i 3 až 5ti násobek měsíční mzdy), jeho prací a místem (notebook + telefon, a už teď jsou prostory označované za stísněné), dostanete se někam na 75-80k a víc měsíčně (jednorázové náklady - nábor + notebook atd - rozpuštěny do 12ti měsíců). Možná ještě budete muset přitlačit s autem. A to už bude dělat alespoň 40 hal. To nevypadá jako moc, ale vzhledem k tomu že DigiTV neoznamuje ani počty zákazníků, nemáme nikdo ani tušení o tom, jak jsou na tom s náklady a se ziskem.