Začátek podzimní sezóny bohatý na změny vizuálu, přistoupila k ní i CNN

1. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jednou z nejvýraznějších změn, kterou CNN v rámci svého vizuálu provedla, je vzdání se prvku zeměkoule. Ta z loga stanice úplně zmizela. Klasický logotyp CNN zůstal chován.

Začátek podzimní televizní sezóny byl velmi bohatý na proměnu vizuální podoby některých stanic. K tomuto kroku přistoupily nejen stanice z České republiky (Prima, Nova, Dvojka), ale i některé zahraniční stanice. V novém kabátě se například představily polské kanály TVN7 a nSport+ (dříve nSport) a zcela novým programem pak byla Adventure HD. Pravděpodobně nejvýznamnější proměnou vizuálu je ale ten u americké zpravodajské stanice CNN. Ta je ve verzi pro Evropu dostupná také v nabídkách řady kabelových a IPTV operátorů v České republice, v nekódované podobě je mimo jiné šířena i na satelitu Astra.

Z ARCHIVU: Zpravodajský kanál CNN už vysílá v Evropě v HD rozlišení, na satelitu zatím chybí

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Jednou z nejvýraznějších změn, kterou CNN v rámci svého vizuálu provedla, je vzdání se prvku zeměkoule. Ta z loga stanice úplně zmizela. Bílé logo je nově umístěno do červeného čtverce. Ten se používá jak v rámci vysílání, umístěný je spolu s identifikátorem stanice do dolní části obrazovky, tak i v rámci jednotlivých upoutávek. Jako motto stanice využívá CNN „Go there“, tedy volně přeloženo „Buďte u toho“. Nový je použitý také font písma a jeho podoba v rámci umístění do informačních lišt. CNN sází na jasné a úderné titulky, staničními barvami zůstávají červená a bílá v kombinaci s černou.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).