Názor k článku Za telefonování a Internet můžete platit podstatně méně od ViR - Nojo, no. To jsou takové ty "veselé historky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 7. 2010 16:06

    ViR (neregistrovaný)
    Nojo, no. To jsou takové ty "veselé historky z natáčení", neb šetřit je někdy krkolomné, že :-)? Nicméně fakt je, že odchozí volání přes VPN a firemní ústřednu (či nějakou výhodnou veřejnou službu) není až takový problém, protože u mnoha (snad i většiny) mobilních telefonů lze zadat přímo do seznamu za telefonní číslo ústředny ještě třeba pauzu a číslice, které mají být odeslány jako DTMF pro DISA provolbu, tedy jako druhé skutečně volané "externí" číslo. Takže opravdu stačí, když volající umí volat z mobilu výběrem volaného ze seznamu + stiskem tlačítka, a vše ostatní už je automatické. Další věcí je, že "servisáků", kteří jsou neustále v terénu a v pohybu, u nichž má samozřejmě preference mobilního spojení logiku, je menšina. Ostatní lidé spíš volají převážně z domova či z nějakého "pevného" pracoviště. A tam je prostor třeba pro VoIP klienta v mobilu s WiFi připojením. On totiž není problém (dejme tomu u Nokie E51) vše nastavit tak, že doma či na pracovišti se v dosahu WiFi AP automaticky v mobilu aktivuje VoIP klient a odchozí hovory jsou spojovány prioritně přes něj, zatímco jsem-li mimo dosah, používá telefon běžnou mobilní síť.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).