Z MIF 2011: Foursquare dostal na frak od restauratéra

11. 10. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Restauratér Matouš Petráň, který patří k českým průkopníkům geolokačního marketingu,byl v dubnu na Communication Wednesday, co se týče sociální sítě Foursquare, optimistou. O půl roku později se však z něj stal opatrný skeptik. Podle Petráně uživatele pomalu přestává bavit se stále někde checkovat. Chybí česká verze. Ověřování venues probíhá stále fyzicky poštou. Zvláštní nabídky (specials) se v čase nemění. Podpora, marketingová i technická ze strany Foursquare i personálu restaurací je slabá.

Restauratér Matouš Petráň, který patří k českým průkopníkům geolokačního marketingu,byl v dubnu na Communication Wednesday, co se týče sociální sítě Foursquare, optimistou. O půl roku později se však z něj stal opatrný skeptik. Podle Petráně uživatele pomalu přestává bavit se stále někde checkovat. Chybí česká verze. Ověřování venues probíhá stále fyzicky poštou. Zvláštní nabídky (specials) se v čase nemění. Podpora, marketingová i technická ze strany Foursquare i personálu restaurací je slabá.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).