1. K obsahu: Sice také MojeID nemám, ale na rozdíl od výše diskutujících považuji tento krok CzC za dobrý. Tedy za předpokladu, že ho udělají dobře - že bude MojeID sloužit jako doplněk ke stávající autentizaci, ne jako náhrada. Protože pak to přinese jednu výbornou možnost: objednávat zboží, aniž bych na shopu musel být registrovaný. Co bych za takovou možnost u spousty obchodů dal (a co by za to daly ony, kdyby věděly, že jsou uživatelé, kteří než aby podstupovali námahu s registrací, tak radši nakoupí u konkurence).
2. K formě: Redakce Lupy, prosím vás, zamyslete se nad formou této novinky. Když jsem ji otevřel, skoro jsem se lekl, že někdo Lupu hacknul. Co je to proboha za nápad, mít novinku, ve které je každé druhé slovo odkazem? (No, to jsem trochu přehnal; teď jsem si to přepočítal a je to jen každé třetí, ale stejně...) Díky.
ano, bude mit o me spolecne s dalsimi weby agregovana marketingova data, co nakupuju, kam chodim. dalsi soucast velkeho brarta. dekuju, nechci.
kdyz pominu to ze je to neskutecne otravna hovadina, ovsem na Lupe kazdych 14 dni reklamni clanek jak je to super, cool a in a kazdej to musi mit.