Tuto "ČEZ" reklamu jsem za poslední týdny také hlásil mnohokrát, reakce byly vždy jen dvě, buď tu reklamu už nenašli nebo prý nic neporušuje. Samozřejmě nepomohl jakkoliv podrobný popis v angličtině, včetně linků na ČEZ, kde o tom podvodu píšou.
Až v posledních dnech, zřejmě jako rekce na dotaz pana Slížka, zablokovali tři ze čtyř mých hlášení.
Nejhloupější je, že nemáte možnost, jak požádat o přezkum, kde by se tím zabýval někdo jiný, než tupý automat, i když v tom zamitavém emailu píšou, že by to mělo jít.
Každopádně Google se hlavně jen vymlouvá a pro zlepšení nedělají vůbec nic.
Naopak, přesně o tom píšu, cituji: "Nejhloupější je, že nemáte možnost, jak požádat o přezkum, kde by se tím zabýval někdo jiný, než tupý automat, i když v tom zamitavém emailu píšou, že by to mělo jít."
Opětovně nahlašování reklamy je k ničemu, nepomáhá a ty "další podmínky podání námitky" vás nikam nedovedou, jen to, zkuste, já jsem na žádný způsob nepřišel.
Ono to totiž ani nie je tá istá reklama, hoci obraz aj zvuk je totožný. Vždy (alebo skoro vždy) to vedie na inú stránku, a "inzerent" je iná falošná zahraničná firma, takže jeden človek prakticky nedokáže nahlásiť jednu (podvodnú) reklamu dvkarát. To nie je ako ten vianočný sob v aréne, či čo to je za otravu, čo sa stále ukazuje.
Nepište úplně o pravdu
V mailu od Google Trust & Safety Team <ads-support-noreply@google.com> je:.....
(Pokud máte další informace, které by nám pomohly toto rozhodnutí zvrátit, můžete nám dát vědět opětovným nahlášením této reklamy, případně si můžete přečíst o dalších možnostech podání námitky proti tomuto rozhodnutí.)
Tedy v některých případech jde požádat o přezkum....