Všichni tu probírají nefunkční nahlašování reklam Googlu a odpovědi od automatu.
Nikoho tu nenapadlo, že v tom je třeba úmysl?
Že Google dobře ví, že jsou ty reklamy podvodné, ale NECHCE je rušit, prostě proto, že mu přinesou hodně peněz?
V situaci Googlu, to si můžete řict - jo, máme tu denně 100.000 stížností na tu reklamu, ale za její promítání dostaneme 5mio USD. Výsledek je myslím jasný, skript je nastaven tak, aby při nahlašování těchto reklam reagoval tak jak reaguje a penízky se vesele sypou, modus operandi netřeba měnit, páč byznys skvěle funguje.
Předpokládám, že napadlo. Ale proč by tedy Google blokoval kde jakou kravinu a to ačkoliv se jedná velmi často o zcela legální, nezávadné služby nebo zboží?
Namátkou:
1) zcela běžně volně prodávané byliny, vitamíny; Google některé reklamy zamítá, protože se jedná o "léky" a vyžaduje potvrzení o registraci prodejce jako lékárny.
2) dalekohledy nebo doplňky pro myslivce blokované, protože se jedná o "zbraně"
Osobně pozoruju (poslední rok, max 2) opravdu časté skoro až šikanózní chování a silnou neschopnost kohokoliv z Googlu i Mety.
Když řeším cokoliv složitějšího, nikdo mi reálně není schopný poradit, pomoci anebo aspoň nasměrovat. Často je potřeba znovu dokládat už doložené nebo vysvětlovat informace zcela zjevné
I tady mám pár příkladů:
1) nově založený účet Google Ads, ačkoliv reklamy nejsou spuštěné, dojde k blokaci kvůli "neobvyklé platební aktivitě" - ačkoliv k žádné platbě ještě nedošlo = je potřeba vyplnit nesmyslný dotazník s popisem byznys modelu klienta..
2) při pozastaveném účtu, který neměl včas ověřenou identitu klienta, je nutné dodávat informace typu "kdo vytvářel webové stránky, kdo se o ně stará anebo jaký je vztah inzerenta se zastupující marketingovou agenturou)
Naprosto chápu, že Google i Meta jsou často sami velmi omezované, je prostě škoda, že naprosto rezignovali na pozici technologických hybatelů světa, které udávaly trendy.