A co nehřešit na pasivitu na straně adminů stránek, kde se ty reklamy zobrazují?
Ta reklama ikdyž je z "farmy" tak má nějaké id, má nějakou firmu kterou má propagovat....
Nebylo takhle obdob okolo covidu kdy se hrnuly rady jak administrátoři stránek, skupin, kanálů na sockách mají blokovat a jak blokovat reklamy "dezolé" a RuSSké propagandy? A ono to snad u toho dle není podobné?
Snaha blokovat i pro ostatní byla na mé straně byla, jenže po nějaké době s univerzální reakcí, stejnou jako měl autor článku, mě to dost demotivovalo. Zjevně automat odpovídá že je vše v pořádku, těžko se přít se skriptem o opaku. Na youtube jsou podvodné reklamy asi nejvíce vidět, ale potkávám podobné pravidelně i na všech ostatních sociálních platformách.
Osobně sem xx krát hlásil reklamu z Root.cz . Kde bylo , že u Ministerstva financí ČR si můžete požádat o Nepodmíněný příjem .... v dolarech!
2 to vyřídily kladně
3 přišlo že už ta reklama tam není
5 neporušuje naše zásady...
Jenže když je nebudete prudit pravidelně tak se to prostě nezmění. Protože jim to bude minimálně někde kazit grafy při prezentaci.
Ale i tak majitel kanálu, stránek muže nebo mohl v nastavení dát nezobrazovat reklamy od inzerenta xybž....
14. 12. 2023, 10:25 editováno autorem komentáře
"majitel kanálu, stránek muže nebo mohl"
To síce môže, ale je mu to na veľké guľové, lebo inzerent je vždy iný. Ja som nahlasoval zo päť Slovnaftov a jedného Muska, a mne prišla vždy len úvodná odpoveď, že to budú preverovať, ani len ten výsledok sa neráčili poslať. "Inzerenti" boli rôzne pseudonáhodné názvy firiem, deklarované ako z Uruguaja, Ukrajiny a ešte z nejakej ďalšej vzdialenej rite sveta, už si presne nepamätám...
jestli si dobře pamatuji, tak české hlášení u Googlu putují do Izraelské pobočky, tam mohou mít nějaké externisty z česka.
Český Google je vesměs pouze obchodní zastoupení a výběr peněz pro Google cloud. Mají tady pár vývojářů pro podporu prodeje a PoC, nikdy jsem si nevšiml, že by tady měli někoho, kdo řeší Youtube a nahlášené reklamy, na to je ta pobočka dost malá.
Já bych si tipl, že to tam funguje podobně jako v korporátech, které znám já. Český pracovník je naštvaný, pokouší se to eskalovat, ale neví ani pořádně na koho. Tickety jsou přesměrovávané mezi lidmi, kteří nemají zájem to řešit, ale mají zájem to vyřešit. Což se nejjednodušeji udělá tak, že se to zavře jako "cannot reproduce" a vyreportuje se čas. Tohle je občas šílená frustrace, když se snažíte nějakému globalu vysvětlit, že je to vážně velký morální problém. Protože na morálku se nehledí zdaleka tak jako na zdroj peněz. Dokud inzerent platí, tak je to prostě priorita very low.
No a pak ještě samozřejmě interní směrnice na komunikaci. V lepším případě mají pracovníci zakázáno sdělovat jakékoliv detailní informace vnějšímu světu. V horším případě mají přidělenou miniaturní sadu odpovědí schválených globálním PR oddělením a bez ohledu na to, co se skutečně děje, smí odeslat jen takový lísteček.
Takže na nějakou liknavost bych nesázel.
Psychiatr je lékař , klinický psycholog může být také, tedy žádná pseudověda. Nepleťte pojem psycholog s terapeut. Je podle Vás neurolog, kardiolog také produkt pseudovědy?
Pod pojem terapeut se může schovávat opravdu ledacos. Napč ex miss učící zoufalé ženské být bohyně. Nebo neúspěšný elektrikář, který probouzí muže... dokonce nemají ani tu pseudovědu.
No hlavně by bylo záhodno zbavit svéprávnosti každého, kdo je přesvědčený o své neomylnosti a genialitě, jako jste vy... Takoví lidé, přesvědčení o tom, že rozumí všemu a jim se to stát nemůže, jsou ideální kandidáti na dalšího nachytaného.
Akorát pak obvykle -- jakmile jim někdo vyluxuje účet -- ještě přesvědčují lidi okolo, aby nikomu nic neříkali.
Jedné kolegyni takhle vyluxovali účet "odborníci z Microsoftu na zabezpečení jejího hacknutého počítače". Kolega byl bohužel dostatečně hloupý na to, aby souhlasil s tím, že o tom nebude nikomu říkat, takže pak během následujícího dne útočili na dalších asi pět lidí od nás, jejichž čísla získali z jejího telefonu. Jeden další se nachytal ihned, dalšímu se to nezdálo, tak se šel se mnou poradit, díky čemuž jsem poslal varování s popisem hned všem kolegům, a tím jsme to včas zastavili. Dost lidí mi pak říkalo, že kdyby o tom nevěděli předem, dost možná by se nechali nachytat taky.
Čili je dost hloupé tvářit se jako vševěd. Po bitvě je každý generál, ale když člověk nedělá v IT, nezná technologie jako VNC, a začne do něj v situaci, kdy řeší spoustu jiných pracovních úkolů, někdo ještě anglicky valit, že má v počítači špatné aktualizace, které mohou způsobit vymazání dat, tak snadno podlehne.
Tuto "ČEZ" reklamu jsem za poslední týdny také hlásil mnohokrát, reakce byly vždy jen dvě, buď tu reklamu už nenašli nebo prý nic neporušuje. Samozřejmě nepomohl jakkoliv podrobný popis v angličtině, včetně linků na ČEZ, kde o tom podvodu píšou.
Až v posledních dnech, zřejmě jako rekce na dotaz pana Slížka, zablokovali tři ze čtyř mých hlášení.
Nejhloupější je, že nemáte možnost, jak požádat o přezkum, kde by se tím zabýval někdo jiný, než tupý automat, i když v tom zamitavém emailu píšou, že by to mělo jít.
Každopádně Google se hlavně jen vymlouvá a pro zlepšení nedělají vůbec nic.
Nepište úplně o pravdu
V mailu od Google Trust & Safety Team <ads-support-noreply@google.com> je:.....
(Pokud máte další informace, které by nám pomohly toto rozhodnutí zvrátit, můžete nám dát vědět opětovným nahlášením této reklamy, případně si můžete přečíst o dalších možnostech podání námitky proti tomuto rozhodnutí.)
Tedy v některých případech jde požádat o přezkum....
Naopak, přesně o tom píšu, cituji: "Nejhloupější je, že nemáte možnost, jak požádat o přezkum, kde by se tím zabýval někdo jiný, než tupý automat, i když v tom zamitavém emailu píšou, že by to mělo jít."
Opětovně nahlašování reklamy je k ničemu, nepomáhá a ty "další podmínky podání námitky" vás nikam nedovedou, jen to, zkuste, já jsem na žádný způsob nepřišel.
Ono to totiž ani nie je tá istá reklama, hoci obraz aj zvuk je totožný. Vždy (alebo skoro vždy) to vedie na inú stránku, a "inzerent" je iná falošná zahraničná firma, takže jeden človek prakticky nedokáže nahlásiť jednu (podvodnú) reklamu dvkarát. To nie je ako ten vianočný sob v aréne, či čo to je za otravu, čo sa stále ukazuje.
Obávám se, že k tomu, aby s těmi podvody Google začal něco opravdu dělat, by pomohla jediná věc: dostatečný počet významných zákazníků, kteří by s nimi rozvázali spolupráci, protože nechtějí sdílet reklamní systém se zjevnými podvodníky. (Nebo by tím aspoň hrozili tak, aby bylo zjevné, že to myslí vážně.) Jakmile by Google usoudil, že je pro něj finančně nevýhodné si tam ty podvodníky držet a předstírat, že se nic neděje, jsem přesvědčen, že by velmi rychle vymysleli způsob, jak je odhalit. Dokud to ale bude naopak, … non olet.
Jako já bych nechal ten inzertní portál nechat platit škody lidem co svou inzertní sílou na známých webech způsobí za ten laxni přístup. Jako s tímto nezájmem jsou podilnici jak hrom. Taky bez úspěchu jsem nahlasoval X reklam... nechápu když to nahlásí X lidí že takovou reklamu do přezkoumání hned nevypnou, nechápu že v době kdy tyto společnosti vývoji chytré jazykové modely, že nejsou schopni jednou identifikovany podvod blokovat přes tyto modely automaticky ve všech variacích
Já spíš nechápu, že to ČEZ řeší nějakou podstránkou na svém webu, místo aby podal na Google regulérně žalobu za poškozování dobrého jména. Tím spíš, že je to de facto státní firma (vlastněná skoro 70 % MF ČR), takže by do toho sporu mohl zasáhnout i stát.
Hlavně, že vláda dává miliony na "projekty boje proti dezinformacím". Jenže holt Google na to může kašlat, stačí čas od času poslat nějaké instituci úplatek (https://www.lupa.cz/aktuality/google-dezinformace-univerzita-karlova-vyzkum-cedmo-ipsos-vaclav-moravec/) a tvářit se, že mu to jedno není, i když dělá reálně pravý opak.
No ano, ČEZ samozný by to vyšlo určitě dráž, než jaké by z toho plynuly "zisky". Ale pro stát jakožto vlastníka ČEZu z toho plynou mnohem větší výhody spočívající minimálně v potlačení vlivových skupin, které z těchhle podvodů získávají finance a ještě ovlivňují veřejné mínění v neprospěch státních institucí. (A to jsem samozřejmě rezignoval na ten hlavní důvod - že stát tu má být pro své občany, aby jim v rozumné míře sloužil a tudíž je před takovými podvody v rozumné míře chránil.)
Osobně jsem přesvědčený, že výdaje vynaložené na takový spor by byly mnohem účelněji vynaložené peníze, než různé "granty na boj s dezinformacemi" o kterých na lupě často čteme...
Dnes ísť na web bez AdBlockeru =
1. spyware (špiclovanie často i dát, ktoré sa dajú de-anonymizovať)
2. scam / podvod
3. adware (extrémne otravné reklamy, ktoré až znemožňujú konzumáciu obsahu webu)
4. možné šírenie malware a inej škodnej
5. propagácia extrémizmu, a iného škodlivého obsahu pre ľudí a spoločnosť
takže vlastne AdBlocker je nevyhnutný... a mnoho bezpečnostných firiem súhlasí. I EFF podporuje AdBlockery.
Ak mi niekto teda povie "ale YouTube a autori videí musia z niečoho žiť", tak ich krásne pošlem do análneho otvoru. Rovnako im neplatím ani cent v "premium" službách, ktoré absolútne premium nie sú. YouTube je plný odpadu a žumpového obsahu. Žiaľ alternatíva nie je. Ale potrebujeme ju hodne.
Všichni tu probírají nefunkční nahlašování reklam Googlu a odpovědi od automatu.
Nikoho tu nenapadlo, že v tom je třeba úmysl?
Že Google dobře ví, že jsou ty reklamy podvodné, ale NECHCE je rušit, prostě proto, že mu přinesou hodně peněz?
V situaci Googlu, to si můžete řict - jo, máme tu denně 100.000 stížností na tu reklamu, ale za její promítání dostaneme 5mio USD. Výsledek je myslím jasný, skript je nastaven tak, aby při nahlašování těchto reklam reagoval tak jak reaguje a penízky se vesele sypou, modus operandi netřeba měnit, páč byznys skvěle funguje.
Předpokládám, že napadlo. Ale proč by tedy Google blokoval kde jakou kravinu a to ačkoliv se jedná velmi často o zcela legální, nezávadné služby nebo zboží?
Namátkou:
1) zcela běžně volně prodávané byliny, vitamíny; Google některé reklamy zamítá, protože se jedná o "léky" a vyžaduje potvrzení o registraci prodejce jako lékárny.
2) dalekohledy nebo doplňky pro myslivce blokované, protože se jedná o "zbraně"
Osobně pozoruju (poslední rok, max 2) opravdu časté skoro až šikanózní chování a silnou neschopnost kohokoliv z Googlu i Mety.
Když řeším cokoliv složitějšího, nikdo mi reálně není schopný poradit, pomoci anebo aspoň nasměrovat. Často je potřeba znovu dokládat už doložené nebo vysvětlovat informace zcela zjevné
I tady mám pár příkladů:
1) nově založený účet Google Ads, ačkoliv reklamy nejsou spuštěné, dojde k blokaci kvůli "neobvyklé platební aktivitě" - ačkoliv k žádné platbě ještě nedošlo = je potřeba vyplnit nesmyslný dotazník s popisem byznys modelu klienta..
2) při pozastaveném účtu, který neměl včas ověřenou identitu klienta, je nutné dodávat informace typu "kdo vytvářel webové stránky, kdo se o ně stará anebo jaký je vztah inzerenta se zastupující marketingovou agenturou)
Naprosto chápu, že Google i Meta jsou často sami velmi omezované, je prostě škoda, že naprosto rezignovali na pozici technologických hybatelů světa, které udávaly trendy.
Nádherně to ukazuje jak "morální" Google je a co má u něj větší váhu, samozřejmě dolárky $$$ jsou až na prvním místě. Nehledě na falenšé náhledy u videí, obrázek kdy scéna / osoba na něm v tom videu nikde není a nikdy nebyla... takže asi tak.
Ale takové ty výmluvy kdesi cosi typu : "zadavatelé používají stále sofistikovanější taktiky, aby se vyhnuli odhalení při automatickém detekování scamů"
To jim fakt nežeru :o))) No jo ono kdyby zadavatele poprcali, on by pak třeba už tu reklamu u nich nedal a to jsou dolárky mínus. Cíl je jasný, peníze musí přitékat ať se děje co se děje. No co už...
Já nejvíce nahlašuji reklamy s panem prezidentem Petrem Pavlem. Zatím mě pouze 1x bylo odpovězeno, že reklamu budou řešit a dosud jsem nahlásil 10 reklam.
Google tvrdí "...pokud najdeme reklamy, které porušují naše zásady, podnikneme odpovídající kroky...". Toto evidentně není pravda, protože když nahlášenou podvodnou reklamu označí za bezproblémovou, pak buď lžou za účelem zisku nebo neví co jak jejich vlastní systém funguje a obě možnosti jsou špatné.
Ostatně Google toto nezvládá už roky, přehnanou politickou korektností počínaje, kdy jsou videa blokována nebo nejsou vypláceny odměny za do nich vloženou reklamu jen proto, že se ve videu řekne běžné nevulgární slovo např. "sex"...
Hlavne keď to "sex" znamená pohlavie a nie sex... Často krát blokujú nezmysli, a podporujú podvody... trebárs jeden song čo bol na YouTube bol zmazaný z dôvodov copyrightu, avšak to video patrilo vlastníkovy kanálu. A iný kanál, ktorý ho ukradol a urobil "malý remix", už keď bol nahlásený za copyright, tak negatívna odpoveď... až po pol roku to YouTube odstránil, ale pôvodné video už neobnovil, takže ten song na YouTube už vôbec nie je, aj keď kanál, ktorý to pôvodne publikoval mal práva na coypright. Proste YouTube robí všetko presne naopak... podvodníkov podporuje a reálnych tvorcov karhá...
a potom keď používateľ to nechce podporovať a zapne AdBlocker, ešte on je za zlého... YouTube proti AdBlockerom bojuje, čo vidno posledný mesiac,... ale že by bojoval proti podvodom a inému škodlivému správaniu na ich platforme, to nie, lebo to nedá $$$. Ako tu už jeden týpek hovoril. Googlu ide len o peniaze. A je im jedno že aj porušujú zákony. Ak dostanú pokutu, ktorá je nezmyselne nízka, a zisk s porušovania zákonov je vyšší než samotná pokuta, robiť to budú vždy.
YT mi zobrazuje stabilně podvodnou reklamu na "ČEZ" investice, hlásil jsem ji opakovaně, opakovaně to odložili. Jsou to všechno reklamy z Kazachstánu.
Neskutečně mě zvedá ze židle, že jako uživatel nemám absolutně žádnou šanci je donutit jednat a ještě se mi vysmívají automaticky generovaným mailem "neshledali jsme porušení podmínek". Bohužel je Google typický monopol, který poukazuje na to, jak je tržní ekonomika překonaný a nefunkční systém, protože možnost volné soutěže je v globálním měřítku naprosto teoretický nesmysl a nemám ke komu utéci, když škola používá jejich maily, cloud, chromebooky...
Uvažuji o systematickém dotazování politiků, jestli by se to někomu nehodilo jako vhodné téma. Myslím si, že třeba Piráti by mohli zatlačit na to, aby stát, jako majoritní vlastník ČEZu, Google zažaloval za podvodnou inzerci. Pak by to třeba začal řešit. Zatím jen pravidelně píšu do zpětné vazby k nápovědě k hlášení incidentů "Help is useless when you refuse to cancel an obvious scam that I have repeatedly reported. Shame on you!"
Take pravidelne tyhle scamy hlasim, at uz na FB nebo u Google. Vysledek je u obou firem v 99% stejny - reklama je ok.
Vcelku chapu, ze ta reklama projde nejakym automatickym sitem (ktere na druhou stranu velmi casto zamita zcela neskodne reklamy). Ale cekal bych, ze po nahlaseni se na to podiva alespon nejaky Ind s Google translate a realne to posoudi.
Podle mě je to v pořádku, není v kompetenci Google posuzovat, zda reklama je pravdivá nebo podvod. Ono tady je to evidentní, ale problém nastane u reklam na hraně, co reklama nabízející zhodnocení 30%? Je to reálné nebo podvod? Prostě pokud neporušuje striktně daná pravidla (násilí, rasizmus...) tak do obsahu nabídky Googlu nic není, ať si to každý přebere sám.
Evidentní je problém ve filtru, nebo levném primátu u klávesnice, který se zasekne na posuzování 30 % procent . Místo posuzovat podle osobnosti, společnosti, státu. Protože prezident nabízí zhodnocení vkladů 30% je podvod protože , prezident nenabízí zhodnocení vkladů v rozmezí 0 až 100%. Rozpoznání podvodu není jen v tom kolik nabízí.
Je osobnost , logo , název firmy strojově rozpoznatelné? Je vygooglitelné? JE! Je tedy i rozpoznatelný podvod.
To je alibizmus. Ne může o tom rozhodovat nejen firma ,ale i jednotlivec.
Firma nikoho nebude soudit za trestný čin podvodu , ale smaže reklamu, komentář, inzerát.... pro zjevný podvod. Protože k tomu aby jste věděl, že prezident nějaké demokratické parlamentární země neposkytuje investice v dolarech nepotřebujete soud.
Ano, ale žádná firma by neměla odmítat zákazníky podle toho, jak se někdo vyspí. Seriózní firma má jednoznačná pravidla a těmi se řídí. Ne tím, že se jim něco "zdá podezřelé". A opakuji, tady nejde o tenhle konkrétní inzerát, tady je to asi evidentní, ale o to, že ta hranice co je seriózní reklama a či podvod je hodně široká a nezřetelná. A jim nepřísluší to posuzovat.
Takže to máte na vodě. A jeto takové to ...nejsem rasista ,ale... případně takové to dezolátské fakenewsovské ...není to pravda , ale mohla by být...
Zrovna v zemi kde Vás mohou svobodně žalovat za co chtějí, by si na Google dost smsli. Jenže provozovatelé SCAMu je žalovat nebudou. A stát je tu také podle všeho impotentní.
Jediný kňučení okolo reklamy tu bylo v době karantény a epidemie kde reklamní systémy nechtěly spolupracovat s různými ze Sputniky, vylistovanými parlamentními Raptory z Barandova....
Takže nám tu v té spravedlivosti prakticky chybí ti chudáci, který Google maže legální reklamy, které jsou jak v souladu s Google pravidly. Tak nejsou v rozporu s psanými, nebo nepsanými normami třeba našeho státu.
Ono totiž ...evidentní... to pro třeba i odbornou veřejnost je skoro pokaždé. Natož pro lokální obchodní\právní oddělení něčeho jako Google.
Zajímal by mě teď názor jedinců, co se nedávno pod článkem o Youtube na Rootu rozčilovali, jak blokátoři reklam jsou vlastně šmejdi a chudáček Google přichází kvůli nim o peníze nebo že ti co blokují reklamy jsou socky, co nemají na Youtube Premium. Zvláštní, že jim přijde nemorálnější blokovat reklamy než posílat peníze organizaci, co vědomě spolupracuje s podvodníky nebo aspoň před jejich nekalými praktikami zavírá oči.
Hlásil jsem podvodné reklamy také na Instagramu a na Facebooku - tam šlo o prodej nesmyslně levných počítačů za cenu 29.90 USD, jasný podvod, šlo o eshop s naprosto negativní reputací u řady služeb sledujících podvodné weby. Pokaždé mi stížnost zamítli.
Peníze z reklamy na podvodné weby totiž provozovatelům reklamních platforem nesmrdí. Dokud to někdo nedá k soudu, není důvod, aby se jejich provozovatelé znepokojovali.
Zde je velká otázka, zda to hlásit Googlu, nebo by to mělo být hlášeno rovnou na PČR.
Je to přeci zřejmý pokus o podvod, který je dle trestního zákoníku trestným činem. Jednat by zde měla PČR, kterou myslím, že i strejda Google poslechne pravděpodobněji, než nějakého Vendu z Horní dolní (nic proti panu redaktorovi).
Navíc by měl Google PČR poskytnout údaje inzerenta a toho by PČR měla stíhat za (pokus o) podvod. Jedině tak se takových reklam máme naději zbavit, blokování jednotlivých výskytů nedává dlouhodobě smysl.
BTW, pokud by to Google na popud PČR nestáhl, je zde zřejmé napomáhání trestnému činu.
15. 12. 2023, 13:52 editováno autorem komentáře
To je jako se scamy "někdo se vám snaží ukrást vaše peníze, pojďme je zachránit vložením do bitcoinmatu" a telefonními operátory, kteří těm podvodům napomáhají tím, že dovolí prakticky komukoli použít jako číslo volajícího číslo banky / policie / ... Dokud za svoje napomáhání podvodu pohnáni k zodpovědnosti, řešit to nebudou.
Dneska mám asi rekord! Během 15 minut, co jsem si na chvilku během obědovky skočil na FB, jsem nahlásil 7x podvodnou reklamu s deepfake videem s Babišem a 3x podvod s Kellnerem. Kdybych brouzdal ještě chvilku, kdo ví, kolikrát by to na mne ještě vyskočilo. Před Vánoci se s podvody roztrhl pytel a FB opět nezklamal.
Taky automat to generuje, až se znej kouří.
Uvidíme už se tím zabývali i na České Rozhlasu. To bylo aby to neprobublalo do europarlamentu třeba k svaté Věře, nebo jen k progresivnější části parlamentu.
Jinak tohle nejsou jediný roboti, který na FB generují reklamu a PR příspěvky. Nástrojů třetí strany je stále dost a FB přenáší odpovědnost na často falešné - virtuální účty.
Příklad na FB Vám vyskočí :
Frantovy se líbý stránky ...Svět neúspěšných z Kaufu... chcete sledovat...
Ne nechcete, dáte schovat. Papírově jsou funkce skrýt , nezobrazovat 30 dní a nezobrazovat obsah od xybž...
Ale kde že, jednak můžete pro sebe za BANovat jen Frantu , z druhé ikdyž dáte nezobrazovat ......Svět neúspěšných z Kaufu... stejně Vám to FB naservíruje od jiného neznámého účtu. Jinak často i když vidíte jako nějaké stránky a účet , tak v dialogu najednou je nezobrazovat obsah z aplikace ... něco news..
Ale to není podle FB reklama , protože přeci to doporučuje Franta....
V minulosti tuhle reklamu "přes koleno" mělo myslím Badoo , kde jako přes jiné účty rozesílalo reklamu. A neprošlo to co si pamatuji.
Mozna ponekud OT, ale myslim ze ne tak uplne.
Diablo 4. Obchodni kanal* v chatu. Nejdriv byl defaultne off, a tudiz si ho nikdo nezapnul. Pak ho vsem prepli na ON, a vsichni si ho rucne vypli. Uz je to mrtvola, ale mam pocit, ze kdyz sem hral naposled, zmizela moznost to vypnout.
Alternativne, spamy od "hracu", kteri ani nejsou nikde kolem k pripojeni se do grupy. Vyskakuje pokazde popup, coz je vazne k pos... a voiala, narozdil od vsech normalnich her nejde v logu kliknout na hrace a zablokovat ho (aspon pro sebe). Jedinej zpusob jak to udelat ingame je pozvanku prjmout a pak zabanovat.
*BTW: Obchodujte s necim ve hre, kde je vse soul/account bound. Jediny obchodovatelny itemy jsou tokeny spawnujici bose, a vsichni samozrejme chteji presne ten jeden konkretni, kterej se grindi nejhur nebo nabizeji ty, ktere vsichni hazeji rodnou do /dev/null protoze jich maji plny inventar.
Trochu to souvisí. Je tam to vyhýbání se tomu, aby se tomu uživatelé vyhnuli.
Blizz je dost v háji tím, že u Immortal a D4 vsadil, že tam lidi udrží primárně MMO obsah. Jenže asi ne... Bohužel HC hráči ( nemyslím HC postavy) to dojedou bez freemia , solo a s kamarády. Jak D4 bude i Steamu ukazuje, jak nemají lidi. Ty jsou pro ekonomiku a PUG dost důležitý.
Samozřejmě ,že mechaniky nastavují a chtějí do MMO nutit. Brání Vám, nebo chtějí v tom aby jste ignoroval noby. Ze stejného důvodu v minulosti D3 vypnuli inspekci postavy předem. A údajně i AH. . Protože opět schopní hráči měli i bez AH neskutečný náskok a děti brečeli , že si koupily Posvátný Tyraelům XXL připínák, se super staty a sockety , ale byly furt low. Protože na AH si skill nekoupí, kdo by to čekal....
Jenže vytváří to zpětnou vazbu. Zkušenosti jsou do internetu. Obdobné brečíky jsou na World of Tanks, kde děti koupí premium tanky. A premium úspěch se nedostavuje a hned ti lepší jsou cheateři. Vlastně Blizz a jiní vynucují inkluzivní prostředí. Nikoliv mírnit toxické prostředí, , ale jsou dál . Prostě pubertálního, mentálně opožděného, sociálně slabého, cizokrajného hráče do každé grupy, aby to bylo "spravedlivé". Protože pokud to bude mít pověst uzavřené prostředí kde si terénní berušky moc nezahrajou, tak to samo se neprodá tolik licenci, DLC, freemium a Blizz nebude mít peníze....
Úplně ze stejného důvodu, mimo zvedání samotné dopaminové křivky, Vám stále FB a spol doporučují tisíc a jednoho člověka, kterého neznáte. Skupiny které vás nezajímají, stánka atd... ...opět to nemusí být jen kvůli Vám samotným. Ale protože potřeba pro celek víc lidí, aby se tam lidi udrželi, interagovali a samo na konci byla monetizace.
Že jste to Vy :-p
Blizz - firma Blizzard
Immortal - Diablo Immortal pro mobily
D4 - Diablo 4
MMO - massive multiplayer online , hry jako WorldOfWarcraft
HC hráči - pokročilý, znalý hráči
Hc postavy - postava v Diablu, která když umře nejde oživit
Steam - vydavatel a obchod nejen s hrami
Freemium - obchodní model kde základ je free a obsahuje prémiové transakce
PUG - public group, skupina hráčů sestavená náhodně systémem
AH - aukcion house, aukce - bazar herních předmětů
Tyrael - postava ze serie Diablo
připínák - slangový výraz pro sexuální hračku pro dospělé
skill - dovednost
brečíky - emotivní výlevy vyjadřující zklamání
DLC - Downloadable content , datadisk, rozšíření pokračování
Inkluzivní - beztřídní , všem přístupné
-nebylo, policie to pak musí řešit ikdyž nevyřeší = platí to všichni co platí daně.
-vlezl do samoobsluhy a zablokoval veškerý telemarketing = callcentru/scam centru, nebo spamerovi/scamerovy s předplacenkou nebo za VoIP bránou bude úplně u zadele co jste si u operátora zablokoval. Obzvláště tomu , které není na území EU.
Policie se zaobira daleko vetsima ptakovinama, jako treba kdo co kde napsal nebo rek, takze zjevne nema co na praci.
Pokud mi nekdo da penize za to, ze mu na vrata povesim ceduli ze cojavim pronajima byt za sex ... tak vazne nevim, proc bytch tu ceduli mel sundavat, protoze se to stolety sousedce nelibi, protoze zjistila, ze po ni bude chtit penize.
A Google to vidi uplne stejne. Kdo zaplati, tomu vyvesi ceduli.
Já měl na FB problém s funkčností, když jsem měl aktivní blokátor. Celé to špatně fungovalo, zasekávalo se to, občas jsem celou tu hrůzu musel znovunačíst přes F5. Ale poslední dobou je toho reklamního bordelu tolik, že to bude asi jediná cesta za cenu rozčilování se s polofunkčním Facebookem. :-) Možná už to tvůrci blokátoru vyřešili. Zkusím. S telemarketingem problém nemám. Na ty mám jiné aplikace...
Na YT je většina pro mě zobrazených reklam podvodných.
Nedefinoval bych to jako neschopnost, ale jako neochotu Googlu podvodné reklamy utnout. Je to, zdá se, závažná část jejich příjmů.
edit: Zase jsem udělal tu chybu a napsal příspěvek na lupa cz.
Takže teď budu 24 hod. čekat, jestli to cenzor schválí… 😁🤦♂️
25. 1. 2024, 07:29 editováno autorem komentáře