Já bych si tipl, že to tam funguje podobně jako v korporátech, které znám já. Český pracovník je naštvaný, pokouší se to eskalovat, ale neví ani pořádně na koho. Tickety jsou přesměrovávané mezi lidmi, kteří nemají zájem to řešit, ale mají zájem to vyřešit. Což se nejjednodušeji udělá tak, že se to zavře jako "cannot reproduce" a vyreportuje se čas. Tohle je občas šílená frustrace, když se snažíte nějakému globalu vysvětlit, že je to vážně velký morální problém. Protože na morálku se nehledí zdaleka tak jako na zdroj peněz. Dokud inzerent platí, tak je to prostě priorita very low.
No a pak ještě samozřejmě interní směrnice na komunikaci. V lepším případě mají pracovníci zakázáno sdělovat jakékoliv detailní informace vnějšímu světu. V horším případě mají přidělenou miniaturní sadu odpovědí schválených globálním PR oddělením a bez ohledu na to, co se skutečně děje, smí odeslat jen takový lísteček.
Takže na nějakou liknavost bych nesázel.