Názor k článku Yahoo Web Analytics zřejmě ke konci října skončí od Jakubdr - YWA neuměli využít mezeru na trhu. V současnosti...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 6. 2012 8:51

    Jakubdr (neregistrovaný)

    YWA neuměli využít mezeru na trhu. V současnosti na trhu není v tomto segmentu žádný podoboný skutečně analytický nástroj (real-time hrubá data a na nich založená flexibilní i zpětná práce s nimi). Máme tu teď Google Analytics, což je spíš hračka, potom Google Analytics Premium, resp. Urchin, které jsou cenově úplně mimo, klasiky jako SiteCatalyst, WebTrends, které jsou high-end a pro řadu klientů až zbytečné. Potom tu jsou pokusy jako Woopra, KISSMetrics a asi 150 dalších podobných, které radši nekomentuju, protože jim chybí klíčové a základní funkce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).