YWA neuměli využít mezeru na trhu. V současnosti na trhu není v tomto segmentu žádný podoboný skutečně analytický nástroj (real-time hrubá data a na nich založená flexibilní i zpětná práce s nimi). Máme tu teď Google Analytics, což je spíš hračka, potom Google Analytics Premium, resp. Urchin, které jsou cenově úplně mimo, klasiky jako SiteCatalyst, WebTrends, které jsou high-end a pro řadu klientů až zbytečné. Potom tu jsou pokusy jako Woopra, KISSMetrics a asi 150 dalších podobných, které radši nekomentuju, protože jim chybí klíčové a základní funkce.
proc je GA hracka? nic lepsiho neni naopak vsechny ty placeny Sitecatalysty atd jsou pro 99pct firem zbytecne. Stejne jako real time data, vy kdyz neco real time v analytice vidite tak hned neco na webu zmenite? To mate velke stesti, u nas takova zmena trva minimalne dny az tydny, takze real time je k nicemu :-)
Protože samplování, agregace, absence raw dat a z toho plynoucí omezení (př. zpětné vyhodnocení funnelu, cest apod.), omezení custom variables, takřka nepoužitelná atribuce návštěvnosti ke kampaním.
Real-time analytika je vhodná třeba pro testování implementace, alerty a notifikace.
Ano, pro jednoduchý či osobní web nebo malý eshop je naprosto dostačující. Ale pak je další skupina a sice středně velké, ale i některé velké korporátní/obchodní weby, které nevyužijí kompletní funkce SIteCatalystu, ale GA je z výše uvedených důvodů naprosto nedostačující, protože je potřeba z dat vytěžit daleko více informací. Dosud v tomto segmentu byl YWA, taď tam není nic.