Yahoo opět testuje novou podobu své hlavní stránky a nejde jen o redesign, ale další změnu koncepce. Yahoo mění svou home page poměrně často. Nová verze není zatím veřejně přístupná a využívat ji může jen malé množství vybraných uživatelů ze Spojených států, Velké Británie, Indie a Francie. Yahoo sází na personalizaci. Ve finále by nová home page měla kombinovat klasickou portálovou výchozí stránku a personalizovanou startovací stránku ve stylu My Yahoo.
Podle screenshotů, které pronikly na veřejnost, nebude chybět tradiční vyhledávací pole, odkazy na služby Yahoo, prostor pro bannerovou reklamu a také personalizovaná část, kterou si uživatelé budou moci přizpůsobovat pomocí gadgetů. Díky nim tak budou moci přistupovat k poště i od jiných poskytovatelů, sledovat aukce na eBay, zobrazovat počasí či horoskop, finanční zpravodajství a podobně. Vlastně to tak trochu připomíná současnou home page českého portálu Seznam.cz. (CNET News)