Proč 3x denně? Každá firma není o velikosti T-Mobilu a FB úplně stačí updatovat obden nebo 1x týdně.
Já zase znám pár firem, co nemají vůbec Web stránky a pro propagaci a komunikaci jim stačí jen Page na FB. A kupodivu jim to funguje i lépe, než nějaká statická Web stránka. Fanoušky totiž lépe seženou na FB, včetně virálu, který by jinde těžko dělali.
Nechápu jak můžou hodnotit sociální sítě. Pro většinu českých malých firem je prezentace na sociálních sítích naprostá zbytečnost. Spoustě firem jsem toto rozmluvil. Pokud ta firma nemá člověka, který se o to bude starat, alespoň třikrát denně se tam podívá.. Odepisovat lidem vymýšlet každý den zajímavý obsah. Pak to pro tu firmu nemá žádný význam spíš naopak. Je to jako si založit stránky dát si tam aktuality a poslední tam bude dva roky stará.Sociální sítě jsou hlavně o komunikaci.
90 % firem je připojeno k vysokorychlostnímu Internetu, tedy alespoň rychlostí 2 Mbit/s
Při čtení tohoto článku mě trochu zarazilo že i v roce 2014 se 2Mbit/s považuje stále za „vysokorychlostní internet“ ...
nechci tady spamovat nějakým sáhodlouhým výlevem tak jsem k tomu hodil pár myšlenek k sobě na blog: http://complot.cz/vysokorychlostni-internet-v-roce-2014/