No to je hrozny. To je zase vysledek nejakyho kul socialniho experta.
Jen je mi divny, ze napriklad nejuspesnejsi eshop Amazon ma porad tak "zastarale" stranky, ze je na nich zaprve neco videt i bez scrollovani ci zmenseni na 25% a za druhe se dokonce prizpusobi sirce okna prohlizece. Zrejme potrebuji poradit, protoze to delaji uplne spatne :-)
Roztahaná úvodní stránka je akorát nasírací. Nicméně furt lepší řídké nic, než několik odstavců hutného sebechvalného žvatlání o ničem, to teda jako jo. :-)
A na rozdíl od ADHD frikulínů s vomatlací vobrazovkou, na něž je cíleno, mám u počítače klávesnici s užitečnými čudlíky jako Page Down nebo dokonce End. Naštěstí když to menu není nahoře, tak je aspoň dole.
tak jsi se odkopal a dal? podivej se kolik domen je domen 2 urovne a hned budes mit jasno . staci ti par dolacu a vypis mas hned .
misto aby se hykalo jak ceska firma dava praci rade lidi, bude halekani na to ze si jako rada jinych shopnych sahla na nejakou tu korunu z eu. jestli dobre pocitam tak za dobu existence dala na vyplatach zamestnancum a asi i dodavatelum tak 50ti nasobek casti lizu z eu. pro me porad pozitivni bilance - navic jim fandim protoze narozdil od datacenter z eu je to ciste vyvozni artikl ze zeme tj ceske republice to pomuze o rad vic nez stejna spotreba doma.
To nic nedokazuje, operátor site: vrací všechny html stránky (ale i pdfka, wordy, ...) pod danou doménou a jejími subdoménami, nikoliv jen jednotlivé "weby" (subdomény) zákazníků. Ti navíc mohou jet sice na RS od Webnode, ale pod vlastní doménou druhého řádu.
Ale to fuk, ten milion "zákazníků" (kdo ví co to vlastně znamená, že...) se mi taky vůbec moc nezdá.
Na svých stránkách v sekci o nás, to mají zformulované trochu jinak:
"Tento jednoduchý nástroj jsme spustili již v roce 2008 a od té doby pomohl k vlastnímu webu více než 22 milionům uživatelů."
- Věřil bych, že jim tam "proteklo" za 7-8 let skutečně tolik lidí, ale kdo ví kolik je z toho mrtvých duší, co se tam jen ze zvědavosti zaregistrovali, nebo svůj web už dávno nepoužívají.
vs. zde v článku: "Konečně – z 22 milionů současných zákazníků je z Česka jen jeden milion."
Ale tohle šermování s neověřitelnými čísly bohužel dělají všichni...
....kdysi mi webnode zachránil...zadek, když jsem začínal, ve své době to byl velmi silný nástroj, když člověk chtěl.
Nová verze, nevím, Snaha o jednoduchost a modla "velká písmena a srolování" dělá z webnodu něco, co je dost zvláštní.
Stará verze měla v dnešní době chybu jen v grafice, jinak se webnode dalo šikovně využívat, mám weby cca rok 2008 -9 a ty jsou na webnodu a stále mi dodávají kšefty. Je ale pravda, že tam mám vlastní grafiku.
Nevím, přijde mi to moc osekaná, kde jsou například články? Výpis článků? Asi jsem staromodní, ale řekl bych, že se škrtalo moc.
Před nějakou dobou jsem se s někým od webnodu bavil a říkal, že by chtěli wordpress pro Frantu Uživatele... no tohle je i pro BFJ torchu málo.
Mě to sice nepálí, ale webnodu fandím, neb mu vděčím za hodně, ale tenhle směr mi příjde takovej....no, třeba je jen chyba na mém soustruhu, tak hodně zdaru Webnode
deset lidi, deset uhlu pohledu. jestli dobre ctu mezi radky tak diky te dotaci ziskal a vice nez desitka lidi praci kterou predtim nekdo delal mimo cr. pak chapu ze (netusim kolik presne slo kam, z vyzvy ani ze schvalene dotace to nevyctu) v porovnani s philipsem nebo jinyma pobidkama je webnoud hluboko pod tim kam si sahnou jine firmy (tcpa) jen za to ze misto vytvori.
nehlede na to ze eu dotace side efektem nakopla jeden segment sluzeb v brne.
Hudebník hudbu z not slyší.
A máte pravdu, po období rozsáhlých a melodicky bohatých symfonií (Dvořák, Mahler - https://www.youtube.com/watch?v=rPLiEsp4yQU ) se přišlo i ve vážné hudbě k období minimalismu (Glass - https://www.youtube.com/watch?v=6Stu7h7Qup8 ).
Je to spojeno s evolučním vyhledávacím algoritmem, který hledá optimální rozdělení zdrojů, jehož jsme všichni součástí, aniž bychom si to uvědomovali.
Ano, přesně tak. Žádný směr vývoje není špatný. Směrem k jednoduchosti, či naopak ke složitosti, a tato období se navzájem střídají, podle toho, jak kolektivně rozhodne společenství a co v danou chvíli převáží a je kolektivně přijato právě pro tuto chvíli.
Složitost konzumenta vede k objevování nových prostorů zkoumáním podaného, jednoduchost zase domýšlením a rozvíjením podaného.
Jinak jednoduchý design dnes má i prozaický účel, zavedením umělé tajemnosti (co je za rohem) a nutnosti skrolování, obojí má má za cíl udržet konzumenta déle na stránce, nejprve aby ho zaujalo tajemství, co se skrývá za rohem, pak aby na stránce zůstal proto, že už do ní investoval energii (skrolování) a tím se zabrzdil rozhodovací algoritmus mozku pro tyto případy.
Pokud člověk vidí vše najednou, mozek má tendenci se rychle rozhodnout, zda tyto informace potřebuje (první dojem), či ne a často neuváženě vydá povel k opuštění stránky.
Pozornost nastupujících generací je mnohem těkavější, než těch předchozích, design se jen přizpůsobuje změnám vnímání lidí.
Rozhoduje samozřejmě praxe, to co se ujme a samo si na sebe vydělá.
Jednoducha cesta do pekel.
Zadnej segment to nenakoplo, to ze bude 10 chlapku sedet v kanclu rok, cist facebook a udelaji jednoduchej web crawler na 3 internetovy obchody fakt neni posun.
A co, ze to nekdo delal mimo CR? Treba se alespon snazili poctive neco vyprodukovat, to, ze si zde bude parta frikulinu valet sunky za dotaci, se nic nezmeni. Az dotace vycerpaji, budou porad stejne lini a neschopni jako predtim a opet se business presune do zahranici (pokud mu vubec bude stat za to kratkodobe nahlednout do tehle bananovky)
Na obrazovce má být méně textu, protože lidé text už nečtou po slabikách, ale celých slovech, či větách, aniž by si to uvědomovali.
Je to věc toho, že zde do produktivního věku se dostávají generace, které od útlého věku pracují s počítačem a internetem. To co kdysi umělo jen pár lidí, číst celé věty najednou (rychločtení), dnes praktikují všichni, jen si to neuvědomují.
Informace se nyní nezískávají postupně, ale filtrovaně, skrolováním tam a zpět. Což je zcela přirozené, vzhledem k plasticitě mozku. Interní postupy mozku se tak dostávají na povrch, vně organismus, obrazovka se pak paradoxně stává jeho organickou částí.
Celý tento evoluční proces je neuvědomělý a bude patrný až z delšího historického odstupu.
Děláme vždy jen to co je přirozené a optimální.
Ale jo :) veřejně dostupné zdroje :)
http://cedr.mfcr.cz/cedr3internetv417/CommonPages/ConditionPage.aspx?queryType=1
IČ: 25536851
je fajn, když ziskové firmy umí sáhnout i na dotace z EU :-)
Proč roztahaná, když na desktopu otevřete aplikaci, taky tam kolikrát nic není resp. nebylo a nikomu to nevadilo, teprve pod vlivem internetu se do aplikací začal přidávat dashboard, nyní se jen vracíme ke kořenům. Stránky už nejsou stránky, tedy text ke čtení, ale aplikace, tedy rozhraní ke spouštění akcí.
Jádrem Webnode je provádění nějakých akcí a realizace představ uživatele a ne poskytování mu informací, které by jen pasivně přijímal.
Ovšem, potřebné informace jsou schované, a najde si je někdo, kdo tu stránku navštívil poprvé, ale pro někoho, kdo je na ní po sté, jsou jen balastem.
O úspěchu toho designu rozhodnou uživatelé, a to posoudit neumíme, protože nemáme data ohledně sledovanosti, zakládání nových účtů, umisťování reklamy a příjmu stránky. O to jediné přece jde.
Až na to, že vedle Glassova minimalismu se rozvíjela i mikrotonální hudba, jež zahustila na půltónech založené stupnice.
Experimentovat se dá jak s ubíráním, tak s přidáváním, přičemž se dělo a děje oboje. Vzít si jednu z těchto linií a použít ji jako argument pro určitý přirozený vývoj je spíše než co jiného úsměvným příkladem selektivní slepoty.
často mám na věc jiný pohled než ty, ale v tomhle jsme za jedno. Je mi blivno ze současného "moderního" webu v mainstreamu, webu který se často nedá ani prohlížet (technicky).
Na druhou stranu zase rychle poznám nekvalitní weby za kterými stojí lidi, kteří to dělají jen pro peníze a najímají levnou pracovní sílu, která vše kopíruje a nemá na vlastní řešení.
Amazon dávám také rád jako příklad, ať už právě v jeho responsibilitě, způsobu přihlašování, naprosto šílené navigace, emaillingu atd.