Webnode se více zaměřuje na firmy, do konce roku 2011 chce mít deset milionů uživatelů

21. 6. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Brněnská společnost Westcom představila ambiciózní plán týkající se služby Webnode, kterou provozuje. Hodlá totiž do konce roku 2011 dosáhnout mety deseti milionů aktivních uživatelů. Momentálně své webové stránky s pomocí Webnode vytváří a spravuje prý 1,5 milionu uživatelů. Ti se kromě České republiky rekrutují z různých koutů světa. Nejvíce uživatelů má Webnode v Brazílii, Spojených státech a také v Číně. Služba je dostupná celkem v devíti jazycích, mezi nimiž je vedle češtiny, slovenštiny a…

Brněnská společnost Westcom představila ambiciózní plán týkající se služby Webnode, kterou provozuje. Hodlá totiž do konce roku 2011 dosáhnout mety deseti milionů aktivních uživatelů. Momentálně své webové stránky s pomocí Webnode vytváří a spravuje prý 1,5 milionu uživatelů. Ti se kromě České republiky rekrutují z různých koutů světa. Nejvíce uživatelů má Webnode v Brazílii, Spojených státech a také v Číně. Služba je dostupná celkem v devíti jazycích, mezi nimiž je vedle češtiny, slovenštiny a angličtiny také španělština, portugalština, čínština, francouzština, němčina, italština, polština a řečtina.

K navýšení počtu aktivních uživatelů má dopomoci větší orientace na menší firmy a živnostníky. Těm nyní nově Webnode poskytuje sérii šablon pro stovku různých oborů podnikání a dva tisíce předem připravených designů k výběru. Podporu firemním zákazníkům, kterým Webnode umožňuje i založení e-shopu, mají vylepšit nově otevřené kanceláře v brazilském Sao Paulu a americkém San Francisku. Jejich úkolem bude poskytovat zámořským uživatelům technickou podporu a připravovat lokální marketingové kampaně. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).