Vlákno názorů k článku Vzpomeňme na Amy od Letec - Urcite zalezi na odvetvi, v kterem podnikas. Na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 7. 2011 10:42

    Letec (neregistrovaný)

    Urcite zalezi na odvetvi, v kterem podnikas. Na druhou stranu kazda reklama muze prinest nove zakazniky a timto zpusobem je to navic temer zadarmo(investice do kvality kanalu je pakatel v porovnani s nakladem na zobrazeni reklamy jinym zpusobem-ppc, televize apod.).
    Co je podle me ale jeste dulezitejsi a pomohlo by to prave i prodejcum aut, domu a drahych obleku, tak je fakt ze lide ji vnimaji uplne jinak. Prave tim ze to tvori lide tak to pro urcitou skupinu lidi je to "duveryhodnejsi" a neignorovane. Proto si myslim, ze pokud mam kvalitni produkt a sluzby, tak vyuziti socialnich siti muze prinest vic dobra nez zla.

  • 30. 7. 2011 12:04

    bez přezdívky

    Problém je, že "kvalita" je dnes obrovsky subjektivní záležitost. Můžete mít technologicky lepší produkt než konkurence, ale když nebude mít "švih", tak jste v loji a udupe Vás masa. A to zdaleka není jen doména pubescentní cílovky.

    Navíc cíl je prodat i věci, který podle jakýchsi objektivních měřítek nejlepší nejsou a teprve marketing je vyšvihne do pozice "nejlepšího a nejkvalitnějšího"

    Např. iPhone - má nejlepší HW - nemá. Ale jaký telefon teď trh uznává jako etalon kvality?

    Chci tím říct, že kvalita nebo nekvalita nemusí být rozhodující. Když máte štěstí a umíte to, tak to přinese víc dobra než zla. V podmínkách malých firem (rozuměj těch, co nemají cash to tlačit i silou) jsou social media o štěstí, cool věcech a pak až kvalitě produktů a umu. ...

  • 30. 7. 2011 10:06

    Tom (neregistrovaný)

    Nikdy bych s firemními sděleními nešel na facebook, Twitter nebo cokoliv jiného, co nemám 100% pod kontrolou.

    Vadí mi především následující:
    1) Zákazníci mají kontakt jeden na druhého - tímpádem ideální prostředí, aby konkurence vycucávala Vaši databázi zákazníků, kterou si vždy každá firma chrání
    2) Kdokoliv tam může psát cokoliv přímo pod Vaše sdělení a nemáte to pod kontrolou...
    3) Pokud na nějaké sociální síti nejste, tak je mnohem menší pravděpodobnost nějakých negativních ohlasů a už opravdu musíte dělat obrovské drsnoty, aby to někomu za to stálo.
    4) "To se mi líbí" NEZNAMENÁ "Za to dám peníze!" :-DD
    5) Tyto závěry mám podložené praxí a skutečnými výsledky.
    --

    Myslím, že v sociálních sítích peníze opravdu, ale opravdu nejsou, vyjma služeb a činností poskytovaných přímo na nich - jako jsou hry od Zyngy atd. Fungovat to ještě může, pokud někdo poskytuje levné a rychloobrátkové zboží - například hamburgery :-)
    Ale pokud prodáváte auta, domy, lodě, drahé obleky - tak sociální sítě opravdu nejsou to pravé místo pro reklamu.

    Ano, nepopírám, že je na nich "hodně" uživatelů... Ale množství neznamená, že si něco koupí. 2 miliardy lidí na planetě Zemi nemají přístup k pitné vodě - přesto se na na ně Mattoni neorientuje, protože jí je jasné, že jim vodu neprodá :-DDD Na FB je to něco podobného :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).