Názor k článku Vzpomeňme na Amy od Tom - Nikdy bych s firemními sděleními nešel na facebook,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 7. 2011 10:06

    Tom (neregistrovaný)

    Nikdy bych s firemními sděleními nešel na facebook, Twitter nebo cokoliv jiného, co nemám 100% pod kontrolou.

    Vadí mi především následující:
    1) Zákazníci mají kontakt jeden na druhého - tímpádem ideální prostředí, aby konkurence vycucávala Vaši databázi zákazníků, kterou si vždy každá firma chrání
    2) Kdokoliv tam může psát cokoliv přímo pod Vaše sdělení a nemáte to pod kontrolou...
    3) Pokud na nějaké sociální síti nejste, tak je mnohem menší pravděpodobnost nějakých negativních ohlasů a už opravdu musíte dělat obrovské drsnoty, aby to někomu za to stálo.
    4) "To se mi líbí" NEZNAMENÁ "Za to dám peníze!" :-DD
    5) Tyto závěry mám podložené praxí a skutečnými výsledky.
    --

    Myslím, že v sociálních sítích peníze opravdu, ale opravdu nejsou, vyjma služeb a činností poskytovaných přímo na nich - jako jsou hry od Zyngy atd. Fungovat to ještě může, pokud někdo poskytuje levné a rychloobrátkové zboží - například hamburgery :-)
    Ale pokud prodáváte auta, domy, lodě, drahé obleky - tak sociální sítě opravdu nejsou to pravé místo pro reklamu.

    Ano, nepopírám, že je na nich "hodně" uživatelů... Ale množství neznamená, že si něco koupí. 2 miliardy lidí na planetě Zemi nemají přístup k pitné vodě - přesto se na na ně Mattoni neorientuje, protože jí je jasné, že jim vodu neprodá :-DDD Na FB je to něco podobného :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).