Na konci loňského roku uspořádala agentura SC&C výzkum, který zkoumal především image televizí. Ten se mj. zabýval také novým designem programových stanic České televize. Přesto, že inovovaný vizuál se nesetkal nejprve s kladným ohlasem, z výzkumu vyplynulo, že diváci si na něj nakonec zvykli a líbí se jim. Pod pojmem „nová tvář“ České televize si diváci vybavují nejčastěji novou variantu symbolů jednotlivých kanálů, proměnu barevnosti a nové znělky se slogany.
ČTĚTE TAKÉ: Nová grafika České televize. Jak se vám líbí?
Výzkum agentury SC&C ukázal, že renovovaný vzhled působí na diváky moderně a většině z nich se líbí,
uvádí tisková zpráva. Přesto v ní chybí naprosto zásadní údaje, a to, kolik bylo osloveno respondentů, a jak velká většina jich odpověděla kladně. Téměř polovina diváků považuje nové výtvarné řešení ČT za přínos. Z výzkumu dokonce vyplynulo, že někteří oslovení si vůbec neuvědomili, že nějaká změna nastala.