Slovenská komerční televize Joj se nebrání další řadě reality show VyVolení, kterou úspěšně odvysílala ve dvou řadách v letech 2005 a 2006. Podle generálního ředitele stanice Františka Borovského by se ale tento formát již neobjevil na hlavním programu televize Joj, nýbrž na jejím druhém kanálu Joj Plus. Podmínkou by byl zájem inzerentů o tuto reality show.
K TÉMATU: Návrat VyVolených? Když si na sebe vydělají, proč ne? říká ředitel Primy
Kdyby reklamní trh nabral dech a dal by se lépe formovat programming Joj Plus, proč ne? V této chvíli by VyVolení stáli dva roční budgety Joj Plus, což je nepředstavitelné,
řekl Borovský nedělníku Nový Čas Víkend. Joj Plus byl prvním tematickým kanálem slovenských plnoformátových televizí, vysílat začal před třemi lety. V současné době dosahuje v cílové skupině diváků starších dvanácti let tříprocentního podílu na sledovanosti.
ČTĚTE TAKÉ: VyVolení 2 mají málo diváků, Prima posunula stěhování do vily
VyVolené odvysílala ve třech řadách také česká televize Prima. První řada této reality show přitáhla obrovskou pozornost diváků a přiblížila Primu výsledkům sledovanosti televize Nova. Další dvě řady ale už tak úspěšné nebyly a Prima nebyla schopna mladším divákům nabídnout další atraktivní pořady. Úspěch první řady VyVolených zúročil český vlastník Primy prodejem polovičního podílu v televizi švédské mediální skupině MTG.
Rovněž Prima podmiňuje případný návrat reality show VyVolení zájmem inzerentů. Kdyby si na sebe vydělala reklamou, pak rozhodně,
odpověděl serveru DigiZone.cz generální ředitel Primy Marek Singer na dotaz, zda by se čtvrtá řada VyVolených mohla objevit na programu Prima Cool pro mladé. Prima o tom ale prý momentálně neuvažuje. Zatím ne, protože si nedokážu představit, jak by to ekonomicky vycházelo,
dodal Singer v rozhovoru pro DigiZone.cz.