Výsledky kampaně Vaše dítě, vaše televize, vaše zodpovědnost
, kterou na počátku září iniciovala Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), bude ve středu prezentovat stejný kontrolní orgán. Upozornila na to Petra Du Toit z Oddělení mezinárodních vztahů RRTV. Do této kampaně se zapojily všechny velké plnoformátové televize, tedy Barrandov, Česká televize, Nova i Prima.
K TÉMATU: Největší české televize spouští drsnou kampaň RRTV na ochranu dětí
Spoty mají názvy Půlnoc, Oslava a Metro a zobrazují šokující projevy dětí, inspirované sledováním nevhodných televizních pořadů. Vliv televize dnes zasahuje v obrovské míře prakticky celou populaci, ovlivňuje lidskou psychiku a chování, přičemž právě dětský divák je mimořádně náchylný ke kopírování negativních vzorců chování,
uvedla při prezentaci kampaně 1. září předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová. Regulační a kontrolní orgán chtěl původně prezentovat výsledky kampaně od 11 hodin, tiskovou konferenci ale musel z důvodu další akce přesunout už na 10. hodinu.
DigiZone.cz nebude ve středu na této akci chybět.