myslite, ze bychom, jakozto firma odebirajici od nich pripojeni adsl fun, se mohli domoci nejake, alespon symbolicke, nahrady skod? jak muzem postupovat?
Samozrejme. Pri cene napr. 1000,- mesicne a celkove dobe vypadku 30 minut to vychazi plus minus 70 ha. Takze kdyz Vam vrati 1,- Kc, je to dost dobry ;-). Pokud tedy nebude uplatnovat nahradu usleho zisku ... .
ten vypadek byl 24 hodin :] takze minimalne 48 Kc :)
...ale jde spis o to, ze jsme kvuli tomu poslali pozde data do tiskarny (jsme male dtp studio), za coz jsme od nich dostali docela vysokou sankci...
...ale nevite teda jak postupovat? jak se resi takovahle situace? mate s tim nekdo zkusenosti, ja teda zatim ne....
mate-li levne, bezne ADSL, mate asi smulu... nepodepisete-li nejakou SLA (resp. oni vam nepodepisi..) tak..
a obvykle SLA kryje jen "slevy" za vypadek pripadne nahradu skody nebo tak neco.. to muzete rici ze vam v tech 5 minutach uletl miliardovy bussiness a ze to po nich chcete...
chcete-li toto mit pokryte tak si najmete linku s sla 99,975 (napr.) a sankce dejte milion:-)
pak vam to pokryje vas bussines.. ale zajimalo by me, kdo toto podepise:-)(z provideru..)
A co proste zavolat do GTS Vasemu obchodnimu zastupci (pokud ho mate) a proste sluzbu reklamovat a pripadne se zkusit domahat nahrady skody? Ale jak tady jiz padlo...
a) pokud ma GTS ve smlouve uveden cas, do ktereho zavadu ostrani a tento cas neprekrocili, pak s reklamaci neuspejete (treba O2 ma 5dni, vetsinou se pouziva minimalne 24 hodin)
b1) metoda CD -> tiskarna
b2) co metoda flashdisk / CD -> pripojeni nejakeho zamestnance doma -> tiskarna
c) pro Vas asi zbytecne (a drahe), ale co nejake zalozni pripojeni? CDMA, EDGE, WiFi... (je to sice pomale, ale v nouzi je to lepsi nez nic)
dik alespon za nejake konstruktivni rady. uz komunikuji s obchodnim zastupcem.
co se tyce nabizenych metod cd->tiskarna atd., tak to je jasny, az na to, ze ta tiskarna je v usa :/
zalozni pripojeni/poslat to odjinud - jasne jasne ale nebyl na to uz cas...
ale zas tak o nic nejde, par tisic jsme museli zaplatit, jde mi spis o to, ze na jejich hotline mi nikdo nebyl ochotnej rict vubec nic (jestli to bude trvat hodinu, den, tyden), jejich pristup je v takovych situacich dost "nevstricny"... nonic.