Tvoje argumentace se da stejne snadno pouzit i proti tobe - ano, ve vsech clancich na Lupe je mozna Yahoo s vykricnikem a neni duvod od toho ustupovat - ale neni ani zadny duvod na tom sverepe trvat. Je mozne, ze "unifikovany" clanek vypada "profesionalneji" (nechci to zpovhybnit ackoliv nesouhlasim) - ale clanek je autoruv a je tedy primarne jeho vec, jestli se v clanku, ktery napsal a je tam uveden jako (jediny) autor vyjadruje profesionalne ci nikoliv.
Byt korektorem je VELMI narocna prace a ja ji korektorum Lupy nezavidim - je ale potreba si neplest "korekturu" se "spoluautorstvim" a tim si praci zjednodusovat (myslim si, ze je snazsi byt spoluautorem clanku - obzvlast kdyz naprostou vetsinu prace odvedl nekdo jiny) - nicmene, pokud jednou nastoupis tuto cestu, meli by byt u clanku napsani vsichni autori.
Uz dost na tom, ze k clanku pise redakce nadpis a perex - ktere nikoli jen zcela vyjimecne pusobi (vzhledem k textu clanku) spise zmatecne ne-li primo klamave nez ze by pomahaly ...
V pripade "!" v nazvu Yahoo! je tezke mluvit o marketingove pripone. Yahoo! vzniklo jako nadsenecky projekt a az nasledne se profesionalizovalo:
Yahoo started out as an idea, grew into a student hobby and then turned into a full time passion for both Filo and Yang.
Zdroj: The story of Yahoo
2] Na one strance se pise "Yahoo" a nikoliv "Yahoo!" :)
3] Vetsina dobrych projektu vznikla jako hobby - plati tu dvojsmerne pravidlo: je-li to dobre, tak to tvurce bavi & bavi-li ho to, dela praci kvalitne (ma-li na to). Nyni uz Yahoo hobby neni, je to stroj na penize.
-
Prave taham novou mozillu - je pekne, ze na Lupe je o tom informace tak rychle - driv nez na oficialnim maillistu mozilly...
Na druhou stranu je treba priznat, ze autor (ted to vztahuji predevsim na sebe) obcas voli vyjadreni, ktera nejsou pochopitelna pro vetsinu ctenaru.
Chapu vetsi porci redakcni (zde ve smyslu prace korektora a editora) prace v pripade, ze se jedna o zpravodajsky clanek. V pripade, ze se jedna o komentar, byl bych rad, kdyby se prace soustredila na opravovani pravopisnych chyb.
Bohuzel ani tak se asi nevyhneme tomu, ze stezejni clanek o cenicich ADSL obsahuje hned nekolik chyb. A to, krome dalsich veci, vyrazne snizuje kredibilitu LUPY jako seriozniho media.
Pointa? Autor si vybira, pro koho pise. Pokud se mu nelibi psat pro LUPU, muze psat pro nekoho jineho. Paklize autorovi zacne lezt chovani LUPY na nervy, proste prestane psat nebo bude psat nekam jinam.