Pokud v nějaké firmě panuje taková atmosféra, že jsou chopni někoho vyhodit na základě jedné věty o délce 140 znaků, pak je nejlepší z takové firmy odejít, protože práce v ní nejspíš za mnoho nestojí.
Lidé většinou berou ztrátu zaměstnání jako něco šíleně negativního, ale nemusí to tak být. Jak píšu v článku Životní příležitost nejde propásnout, tak skutečně neexistuje něco jako unikátní životní pracovní místo, které, když ztratím, tak život ztrácí smysl.
Samozřejmě ze strany zaměstnace je dobré, pokud místo neustálého nadávání na všechny a všechno raději přijde s řešením, jak by se podle něj měly věci dělat jinak a lépe. Případně je může podložit oblíbenými grafy v excelu (konzervativci je milují) a prezentací v PowerPointu.
Platí jednoduché pravidlo: "Bavte se s člověkem jeho jazykem!"
Na kamarády z hospody nejlépe zapůsobí nějaké drsné hlášky na FB. Naopak na většinu managerů nejlíp zapůsobí patřičný graf, prezentace a sdělení jaký to bude mít přímý finanční dopad.
Když někdo použije grafy a prezentace na prosazení se v hospodě, pravděpodobně dostane do zubů, za to, že se povyšuje.
Když někdo použije drsné hlášky na FB k prosazení se v korporátním prostředí, dostane výpověď za to, že ubližuje firmě.