Poměrně odvážnou reklamní kampaň, v níž sděluje potenciálním posluchačům, že „nejsou nikdo“, spustil nový okruh Českého rozhlasu zaměřený na mluvené slovo ČRo Plus. Jde o vůbec první kampaň tohoto programu od jeho vzniku v březnu letošního roku. „V dnešním světě je složité získat orientaci a neztratit se v informační džungli. Vodítkem může být vysílání stanice Plus. Kampaň má vyjadřovat naši snahu oslovit hlavně ty, kdo si chtějí vytvořit na dění kolem sebe vlastní názor,“ vysvětlil šéfredaktor stanice Daniel Raus.
K TÉMATU: Zájemci o místa šéfů krajských studií Českého rozhlasu se mohou hlásit do 30.6.
Kampaň má podle veřejnoprávního rozhlasu upozornit na exkluzivní postavení ČRo Plus na rozhlasovém trhu. Využívá apelu na nemainstreamové posluchače, které chce motivovat k poslechu náročnějšího vysílání. “Ke komunikaci celé kampaně je primárně využito internetových médií se zaměřením na zpravodajství a vědu. To je podpořeno tiskovými médii. Stanice kombinuje nákup mediálního prostoru současně s využitím spolupráce s mediálními domy,” upřesnila Silvie Ulrychová z marketingového oddělení ČRo.
Ke kampani vznikla i speciální microsite na adrese www.vynejstenikdo.cz, která podle Ulrychové dotváří filosofii kampaně tím, že adresně oslovuje současné i potenciální posluchače. Kampaň poběží do konce července a kromě statické obrazové formy využívá i videa umístěná na YouTube.