Volejte Železnému vidělo napoprvé 131 tisíc diváků, ředitele si nenechalo ujít 9% publika

1. 12. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Kontaktní pořad s novým generálním ředitelem Barrandova dosáhl téměř dvojnásobného podílu na dospělém publiku oproti celodennímu výkonu stanice

Návrat ředitelského pořadu Vladimíra Železného na televizní obrazovku si v sobotu po poledni nenechalo ujít 131 tisíc dospělých diváků, což v danou chvíli představovalo devět procent publika staršího 15 let. Vyplývá to z elektronického měření sledovanosti společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO). Šestadvacetiminutový pořad se tak přiblížil průměrným počtem diváků nejsledovanějším relacím Barrandova z prime time. Televize jej vysílala živě ze zpravodajského centra vydavatelství Empresa Media, odkud odbavuje i svoje Hlavní zprávy nebo Témata Týdne.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

K TÉMATU: Vladimír Železný na Barrandově: Už nechceme být retro televizí, možná změníme název

Nový šéf Barrandova v prvním vydání Volejte Železnému nadnesl otázku změny loga, staniční barvy a dokonce i názvu televize. Zopakoval, že první metou je pro něj dosažení průměrného celodenního podílu 10 procent na publiku starším 15 let. Nyní se denní podíly Barrandova u této divácké kategorie pohybují mezi třemi a pěti procenty. Železný také slíbil, že z obrazovky postupně zmizí normalizační seriály a nahradí je jiná dramatická tvorba. V této souvislosti uvedl, že už v březnu by měl Barrandov přijít se zajímavým titulem, který však blíže nespecifikoval.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).