Pouhá dvě vydání pořadu Volejte Železnému absolvoval Vladimír Železný v nové funkci ředitele pro strategický rozvoj vydavatelství Empresa Media. Tuto sobotu se už na obrazovce neobjevil, a Barrandov o tom informoval klasicky pouhý den před touhle mimořádnou programovou změnou: sobotní poledne „zaplácne“ dokumentárním cyklem České milování od společnosti Febio, nově nazvané „O lásce“. Zlé jazyky na Facebooku hned dodaly, že to asi bude o lásce k penězům. To však není vzhledem k peripetiím TV Barrandov pod nynějším vlastníkem příliš dobré přirovnání.
Vladimír Železný sešel z očí a tím pádem sejde i z mysli, takže možná už v tuto chvíli není ředitelem pro strategický rozvoj, ani zaměstnancem Empresa Media, aniž bychom se o tom měli šanci dozvědět. Ostatně, i v případě Františka Nachtigalla, když odcházel z funkce šéfredaktora časopisu Týden v Emprese, jsme byli nějakou dobu přesvědčováni, že v rámci vydavatelství povýšil, a přitom si už vrabci na pražských střechách cvrlikali, že odchází do konkurenční Mafry. V Emprese zkrátka nikdo neví dne ani hodiny – s jedinou výjimkou. Kateřina Brožová je neodvolatelná.
Herečka, na které si vylámal zuby nejeden z posledních cca pěti generálních ředitelů této televize, teď bude nově spolumoderovat pořad Volejte Cibulkovi, jenž nahradí Volejte Železnému a má být skutečně o programu televize Barrandov. Je to třetí periodický pořad na TV Barrandov, v němž bude vystupovat (a to nepočítáme silvestrovskou estrádu, Barrandovský čumáček a jiné jednorázovky). To už je docela slušná porce, a vzhledem k tomu, že Kateřina Brožová má ambici vystupovat nejen před kamerou TV Barrandov, ale i za ní (pověstná je její cesta na festival do Cannes v roli programové manažerky Barrandova), možná by měl Jaromír Soukup zauvažovat o nějaké oficiálnější funkci.
Lehce se totiž může stát, že ve vedení Barrandova už nebude chtít pracovat nikdo jiný. V Česku se nic neutají a vnitřní poměry na Barrandově jsou stále smutnější písničkou. Vlastnit plnoformátovou celoplošnou televizi proto, aby v ní mohla vystupovat vaše přítelkyně, je poněkud drahý koníček. Zvláště když ony deklarované synergie s tištěnými tituly stejného majitele jaksi nevychází, protože se cílové skupiny těchto médií silně míjí. Vždyť co společného mohou mít diváci TV Barrandov a čtenáři časopisů Týden, Instinkt, Sedmička, Popcorn a Top dívky? Kateřina Brožová ani major Zeman to nebudou.