VoIP programy jsou prý stále moc komplikované

12. 4. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Při pročítání odborných stránek může člověk získat dojem, že telefonování přes Internet je na denním pořádku a dotčený klientský software je vrcholem jednoduchosti. Řadoví uživatelé jsou ale opačného názoru. Podle výsledku průzkumu společnosti Forrester je VoIP telefonie pro běžného uživatele stále ještě příliš komplikovaná. Uživatelé prý nejsou spokojeni s přehledností uživatelského rozhraní VoIP klientů. Podle informací uvedených v průzkumu si pletli například standardní hovory s videohovory,…

Při pročítání odborných stránek může člověk získat dojem, že telefonování přes Internet je na denním pořádku a dotčený klientský software je vrcholem jednoduchosti. Řadoví uživatelé jsou ale opačného názoru. Podle výsledku průzkumu společnosti Forrester je VoIP telefonie pro běžného uživatele stále ještě příliš komplikovaná. Uživatelé prý nejsou spokojeni s přehledností uživatelského rozhraní VoIP klientů. Podle informací uvedených v průzkumu si pletli například standardní hovory s videohovory, což je v delším časovém horizontu odradilo od dalšího užívání služby. (Slunečnice.cz)

Domníváte se, že uživatelské prostředí současných VoIP klientů je nevyhovující pro masové rozšíření?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).