Vodafone se musí omluvit kvůli parohům, prý to rád udělá

10. 4. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vodafone se podle pražského městského soudu musí veřejně omluvit konkurenčním mobilní operátorům, T-Mobilu a Telefónice O2, na jejichž billboardy v rámci své reklamní kampaně nechal koncem roku 2006 instalovat dnes již takřka legendární sobí parohy. Omluvu T-Mobilu musí zveřejnit ve třech vydáních tří celostátních deníků. Omluvu Telefónice O2 pak ve dvou číslech dvou celostátních deníků.

Vodafone se podle pražského městského soudu musí veřejně omluvit konkurenčním mobilní operátorům, T-Mobilu a Telefónice O2, na jejichž billboardy v rámci své reklamní kampaně nechal koncem roku 2006 instalovat dnes již takřka legendární sobí parohy. Omluvu T-Mobilu musí zveřejnit ve třech vydáních tří celostátních deníků. Omluvu Telefónice O2 pak ve dvou číslech dvou celostátních deníků.

Rozhodnutí není pravomocné, upozornil Miroslav Čepický, tiskový mluvčí Vodafonu, který dodal: Máme radost, že Vodafone pomohl rozvířit debatu o skrytých tricích, na které si zákazníci stále musí dávat pozor, a proti kterým bojujeme. Pokud bychom snad nakonec měli omluvu zveřejnit, uděláme to velmi rádi a bez hvězdiček, háčků či triků. T-Mobile chtěl po Vodafonu ještě pětimilionové odškodné, ale to mu pražský městský soud nepřiznal. (Finanční noviny)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).