Vodafone se podle pražského městského soudu musí veřejně omluvit konkurenčním mobilní operátorům, T-Mobilu a Telefónice O2, na jejichž billboardy v rámci své reklamní kampaně nechal koncem roku 2006 instalovat dnes již takřka legendární sobí parohy. Omluvu T-Mobilu musí zveřejnit ve třech vydáních tří celostátních deníků. Omluvu Telefónice O2 pak ve dvou číslech dvou celostátních deníků.
Rozhodnutí není pravomocné,
upozornil Miroslav Čepický, tiskový mluvčí Vodafonu, který dodal: Máme radost, že Vodafone pomohl rozvířit debatu o skrytých tricích, na které si zákazníci stále musí dávat pozor, a proti kterým bojujeme. Pokud bychom snad nakonec měli omluvu zveřejnit, uděláme to velmi rádi a bez hvězdiček, háčků či triků.
T-Mobile chtěl po Vodafonu ještě pětimilionové odškodné, ale to mu pražský městský soud nepřiznal. (Finanční noviny)