Dnes dopoledne postihl zákazníky Vodafonu výpadek služeb. Do sítě Vodafone nebylo možné se dovolat a tak zákazníci nemohli přijímat příchozí hovory. Krátce po půl desáté potvrdil na Facebooku problémy ve své síti i samotný Vodafone.
Dobrý den, momentálně se někteří zákazníci mohou setkat s omezenou kapacitou sítě. Intenzivně pracujeme na nápravě. Hned jak budeme mít další informace, ozveme se. Všem zákazníkům, kterým to způsobuje komplikace, se velmi omlouváme.
Před čtvrt hodinou Vodafone na FB uvedl, že se příčinu závady podařilo odstranit.
Dobrý den, aktualizace – stovky zákazníků, kteří se setkali s omezenou kapacitou sítě, mohou již využívat i volání do sítě Vodafone. Prosím, pokud u vás závada stále přetrvává, zkuste vypnout a zapnout telefon. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme za komplikace, o odstranění budeme informovat, Bětka tiskové oddělen.
Není to přitom tak dávno, kdy se zákazníci Vodafonu museli potýkat s podobným výpadkem. 9. října měli problémy přihlásit se do sítě, nemohli telefonovat či využívat datové přenosy. Výpadek trval celé dopoledne.