Uživatelé služeb internetového bankovnictví z řad klientů Vodafonu využívající autentifikaci prostřednictvím mobilního telefonu, mají opět potíže. Vodafone v krátké době již podruhé řeší problém s doručováním SMS. Například Raiffeisenbank u svého online bankovnictví eKonto píše Je nám líto, ale mobilní operátor Vodafone řeší potíže s doručováním SMS. Přihlášení pomocí Mobilního Elektronického klíče v síti Vodafone tak pravděpodobně bude neúspěšné. Prosíme, opakujte přihlášení později.
Stejné obtíže se objevily zhruba před dvěma měsíci. (upozornil Petr Kudrhalt, děkujeme za tip).
V posledních dnech nejde o jediné technické selhání mezi tuzemskými mobilními operátory. Konkurenční T-Mobile omylem stovce svých klientů připsal jako bonus za dobití kreditu nesmyslně vysokou částku. Chybou v systému se totiž posunula desetinná čárka o dvě místa. Z 200 korun se mohou stát 20 000 korun. Operátor chybu sice napravil odečtením klientovi nenáležícího kreditu a omluvnou SMS zprávou, ale například jedna klienta v domnění, že si na kreditu přilepšila o dvacet tisíc korun, provolala mimo jiné i na hovorech do zahraničí šest stokorun. (Finanční noviny)