Sledovanost včerejšího VIP Prostřeno skončilo pro Primu family poměrně výrazným vítězstvím nad konkurenční Novou. Ta zaujala svou Farmou 936 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 27,38 %, kdežto na českou komerční dvojku se podíval 1 052 tisíc diváků (share 31,4 %). Vyplývá to z peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch, jehož výsledky zveřejnil server MediaGuru.cz. Nejsledovanější stanicí byla ovšem ve středu Nova, která měla share 23,37 %, následovaná Primou family s 22,35 %.
MINULÝ TÝDEN: VIP Prostřeno! ve středu opět porazilo Farmu, Nova v prime time podlehla Primě
Ve středu se ale dařilo také TV Barrandov, která diváky dokázala oslovit především formátem Věřte, nevěřte, na který se podívalo 312 tisíc diváků, což stačilo nad nadprůměrný share 12,43 %. Po celý den pak měl Barrandov podíl 5,65 %. Pořad, který stanice ve svém letním schématu vysílá každý středeční večer, má tradičně nejvyšší podíl u mladších diváků. V cílové skupině 15–54 včera dosáhl 15,08 % share,
komentovala výsledek PR manažerka TV Barrandov Kateřina Kotalová.