Sdílení videí, tématické kanály, fullscreen televizní režim a všechny možnosti každé sociální sítě. Vine.co se jako videoserver od YouTube liší v podstatě jen obsahem. Jeho videa, respektive jedno přehrání nekonečné smyčky, totiž nikdy netrvají déle než šest vteřin
Krátké spoty se za rok staly nedílnou součástí všech virálových přehledů a úspěch Vine inspiroval k zavedení podobné možnosti i Instagram z rodiny Facebooku.
Teď má Vine vlastní videoserver, který využívá i data z Twitteru. Především pak trendy a popularitu jednotlivých videí. Nekonečný oceán krátkých videí může prozkoumávat kdokoliv. Služba totiž nevyžaduje žádné přihlašování.
Podle serveru Techcrunch se s rozjezdem služby ale znovu otevírá otázka budoucnosti Vine v rámci Twitteru, který ji na podzim 2012 koupil za 30 milionů dolarů. Dlouhodobá strategie sociální sítě je nejasná a dva ze zakladatelů Vine už z firmy odešli. Každopádně Vine tweetery pořád baví. Koneckonců loni se stala nejrychleji rostoucí službou světa.
Novinky čekají i samotný Twitter. Podle posledního rozhovoru Bloombergu se šéfem sociální sítě Dickem Costolem, se v twitterové aplikaci může brzy objevit možnost šeptání neboli soukromá, neveřejná, komunikace mezi dvěma uživateli.