Huffington Post, Techcrunch, Engadget, Makers nebo AOL.com. To všechno už patří Verizonu. Podle BBC chce operátor akvizici využít pro další krok v jeho plánech na rozvoji internetového videa a služeb pro svou 4G síť.
„Těšíme se na to, že spolu s týmem Verizonu budeme moci tvořit novou generaci médií,“ tvrdí šéf AOL Tim Armstrong s tím, že budoucnost pro internetová média vidí především ve videu a mobilních zařízeních. Verizon zatím neoznámil detaily akvizice, jisté ale je, že Armstrong zůstává na svém místě.
Posílení v oblasti obsahových služeb komentuje v tiskové zprávě i předseda představenstva Verizonu Lowell McAdam. „Naše vize spočívá v poskytování prémiového obsahu bez ohledu na zařízení. Akvizice nám tak pomůže v propojování čtenářů, tvůrců a inzerentů,“ tvrdí McAdam.
AOL dnes představuje jednoho z lídrů na internetovém mediálním trhu. Propojením by měla vzniknout podle Verizonu globální platforma zaměřená na mobilní telefony. Operátor tak vyráží směrem, kterým se před dvěma lety natočila i další internetová legenda – portál Yahoo.