Verizon koupil legendární AOL. Za 4,4 miliardy dolarů

12. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Americký mobilní operátor kupuje legendární portál AOL, a to včetně všech jeho zpravodajských portálů.

Huffington Post, Techcrunch, Engadget, Makers nebo AOL.com. To všechno už patří Verizonu. Podle BBC chce operátor akvizici využít pro další krok v jeho plánech na rozvoji internetového videa a služeb pro svou 4G síť. 

„Těšíme se na to, že spolu s týmem Verizonu budeme moci tvořit novou generaci médií,“ tvrdí šéf AOL Tim Armstrong s tím, že budoucnost pro internetová média vidí především ve videu a mobilních zařízeních. Verizon zatím neoznámil detaily akvizice, jisté ale je, že Armstrong zůstává na svém místě.

Posílení v oblasti obsahových služeb komentuje v tiskové zprávě i předseda představenstva Verizonu Lowell McAdam. „Naše vize spočívá v poskytování prémiového obsahu bez ohledu na zařízení. Akvizice nám tak pomůže v propojování čtenářů, tvůrců a inzerentů,“ tvrdí McAdam. 

AOL dnes představuje jednoho z lídrů na internetovém mediálním trhu. Propojením by měla vzniknout podle Verizonu globální platforma zaměřená na mobilní telefony. Operátor tak vyráží směrem, kterým se před dvěma lety natočila i další internetová legenda – portál Yahoo. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).