A po delší době i glosa, která nemá jen pár řádek :)
Každopádně jsem zde podobného názoru - ČT musí jít s dobou, a služby jako ivysilani a podobné jsou nutností. Mnoho mladých lidí totiž dnes TV sleduje na počítači (a to jen občas, právě pomocí ivysílání apod.), a s tím, jak se bude rozšiřovat dostupné a rychlé připojení k internetu (především výstavbou optických sítí a např. síťováním domů, což je poslední dobou doména mnoha lokálních operátorů, kteří využívají nekvality ADSL a nedostupnosti např. UPC), tak se bude procento lidí, kteří nebudou TV zapínat či dokonce vlastnit jen a jen rozšiřovat.
A pak jsem vůbec nepochopil tohle: "Proto je i v pořádku skutečnost, že veřejnoprávní média v zahraničí, přiznám se, že nemám zkušenosti, jak je na tom Rakousko, takže nebudu srovnávat, že Česká televize jde cestou různých chytrých mobilních telefonů, tabletů, iPadů, iPhonů a podobně."
Mám rád dlouhé věty se vsuvkami, neztrácím se v nich, ale na Digizone se mi občas stává, že ano, protože se bohužel ve větě autor sám ztratí, kdy ji píše. Protože samotná věta "Proto je i v pořádku skutečnost, že veřejnoprávní média v zahraničí, že Česká televize jde cestou různých chytrých mobilních telefonů, tabletů, iPadů, iPhonů a podobně." je podle mě nějaká nesmyslná.
Kdepak ... zrušit by se spíš Koncese měly. Jinak jak to tak sleduji, tak i na ČT to jde se zajímavostí programu rapidně dolů - a přitom má tuto nemalou finančí podporu :-(
Souhlas s autorem. Co se týče zpravodajského webu ČT, na rozdíl od komerčních webů přináší fakta a ne politicky zabarvenou propagandu jako to dělá Idnes nebo směs drbů na TN.cz. Internetový archív nebo vysílání v mobilech je dnes také nutností. Chápu ale starostlivost nováckých šéfů, kteří by si přáli aby veřejnoprávní ČT byla na kolenou po vzoru STV a oni měli neomezené pole působnosti. Kdyby místo plakání radši Mr. Andruška (dřív Dvořák) převzali iniciativu a začali taktéž jít s dobou. Příjem z inzerce mají velký dost, jen nesmí veškeré peníze odvádět do Rumunska majitelům.
Jenom co se týče reklamy, tak bych ji v ČT zachoval v omezené míře i na dále. Často se totiž zapomíná že ČT tlačí na nižší cenu inzerce a tím vlastně šetří kapsu i nás zakazníků inzerovaných služeb. Nově s Primou ani tak nejde o těch pár set miliónů Kč co si ČT uzme z koláče inzerce, ale že nemůžou naplno vyšroubovat cenu za odvysílané spoty.