Nápad s přebíráním reality show televize Nova Vem si mě! sesterskou televizí Markíza na Slovensku se neukázal být úplně šťastný. Zatímco na Nově tuto soutěž sleduje v průměru přes 1,3 milionu diváků starších patnácti let, na Markíze dosahuje po pěti dílech průměrné sledovanosti 220 tisíc diváků.
Markíza začala vysílat Vem si mě! o deset dní později než Nova a přebírá původní českou soutěž ve stejném znění. Změnila pouze název na slovenské Vezmi si ma! První díl Markíza uvedla 19. září a sledovalo ho 220 tisíc dospělých diváků. Zatím nejlépe se vedlo třetímu dílu 3. října, kdy si jej v průměru sledovalo 233 tisíc diváků. Zatím poslední část včera vidělo 217 tisíc diváků.
Neutěšený je také podíl na sledovanosti, který tato soutěž Markíze generuje. Průměrná hodnota 26 procent je na hlavní vysílací čas málo. Markíza navíc v celodenních číslech dosahuje podílů okolo 35 procent, takže reality show od Novy jí vyloženě škodí. Televize s tím ale nic nedělá,
všímá si server Mediálne.sk.