Hlavní navigace

Ve Francii roste zájem inzerentů o digitální televize

21. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 322915
21. 4. 2008

Zájem inzerentů a zadavatelů reklamy o vysílací čas televizních stanic šířených v rámci digitálního zemského vysílání ve Francii roste. Dokazuje to nová studie centra Yacast, která odhalila, že se za první tři měsíce letošního roku příjmy z reklam digitálních televizí zdvojnásobily v porovnání se stejným obdobím roku 2007.

Za 223 042 reklam odvysílaných od ledna do března tohoto roku zaplatili inzerenti 155,5 milionu eur, což je o 120,8 % více než v loňském roce. Největší zájem mají o vysílání programu TMC, který z prodeje reklam získal necelých 29 milionů eur. Oproti příjmům z loňského roku je to o 130 %. Největší nárůst zisků ale zaznamenal televizní program W9, kterému zisky z reklamy vzrostly o 170 % na 27,9 milionu eur.

Zdroj: Rapid TV News

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).