V minulém týdnu byla v prime-timu, tedy hlavním vysílacím čase (19 – 23 hodin), nejsledovanější komerční televize Nova, která si ukrojila z koláče 41.76 % všech diváků sedících v tu dobu u obrazovky, což je pokles oproti minulému týdnu, kdy to bylo 42.2 %. Vyplývá to z elektronického měření ATO – Mediaresearch. Na druhém místě se umístila ČT1 s 19.84 %, která si oproti minulému výsledku pohoršila o více než dvě procenta, kdy měla 22.18 %. Komerční dvojka, televize Prima, setrvává na místě. V 19. týdnu měla 15.74 %, nyní 15.82 %. Polepšila si také ČT2, která z 9.34 % stoupla na 11.8 %.
Na dalších pozicích se umísily ČT24 (0.83 %), ČT4 Sport (0.47 %) a Nova Cinema (0.33 %). Kategorie Ostatní si z koláče sledovanosti ukrojila 9.15 %. Nejsledovanějším pořadem byly v minulém týdnu nedělní „novácké“ Televizní noviny s podílem 28 %. ČT1 měla nejsledovanější sobotní talk-show Všechnopárty – speciál (14.5 %), Prima úterní Velmi křehké vztahy II (11.8 %) a ČT2 nejvíce zaujala hokejovým zápasem, tentokrát duelem Česko – Švédsko (12.2 %). Oproti minulému výsledku si polepšila o více než o čtyři procenta.