Vlákno názorů k článku VDSL: jak Telefónica nezvládla komunikaci se zákazníkem od Roman Jirků - Já vím velice přesně, jak funguje Telefónica v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 7. 2011 2:31

    Roman Jirků (neregistrovaný)

    Já vím velice přesně, jak funguje Telefónica v Německu a mohu Vás ubezpečit, že co si dovolí tady by si v Německu nikdy nedovolila....

  • 13. 7. 2011 15:41

    Jarda (neregistrovaný)

    Pro takové firmy je jednotlivý zákazník leda tak pohrdáníhodný. Zajímá je jediné a to je zisk. Tím pádem je péče o spokojenost zákazníka, který platí, něco před akcionáři nezdůvodnitelného. Je prostě evidentní, že všemocná ruka trhu nefunguje. U síťových odvětví je to pochopitelné (voda, elektřina, plyn, železnice, telekomunikace apod.); nikdo nebude budovat větší počet paralelních vodovodů nebo kolejí, bez čehož skutečná konkurence existovat nemůže. Koneckonců ani přítomnost tří bezdrátových operátorů s vlastními infrastrukturami neznamená pro zákazníka snižování cen. U spotřebního zboží je to ovšem prakticky stejné, tam si zase trh rozdělily velcí dodavatelé.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).