Názor k článku VDSL: jak Telefónica nezvládla komunikaci se zákazníkem od Pavel - Peripetie s migraci smlouvy a přechod z ADSL...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 11. 2011 21:05

    Pavel (neregistrovaný)

    Peripetie s migraci smlouvy a přechod z ADSL na VDS nechci ani popisovat. Přes mnohé urgence a dotazy na callcentru jsem po dvou měsících docílil pouze toho, že mi O2 oznamila, ře přepojeni na ústředně proběhlo úspěšně. Oznámil jsem, že rychlost downloaddu je pouhých 6 M. Vzdálenost od ústředny je v normě a vše je prý v pořádku. Do dnešního dne není rychlost vyšší, než necelých 6 M. neodílím nápravy patrně, nemám už na to nervy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).