Názor k článku VDSL: jak Telefónica nezvládla komunikaci se zákazníkem od LD - O2 má dva problémy: 1) Hloupé nány na telefonu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 7. 2011 12:47

    LD (neregistrovaný)

    O2 má dva problémy:

    1) Hloupé nány na telefonu i na pobočkách. U T-Mobile jsou lidé komunikující se zákazníky podstatně lépe zaškoleni, sám jsem někdy překvapen, že ví, o čem mluvím.

    2) Neexistující interní software pro správu služeb. Standardním postupem je na pobočce vyplnit formulář a odfaxovat to kamsi. A pokud někdo dál třeba něco přehlédne (jako že člověk jedním formulářem nejen převádí službu, ale ještě mění tarif), tak je pak průser.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).