Také myslím, že to zdaleka není jen o nezvládnuté komunikaci se zákazníkem, vypadá to na úmyslný podvod. Já mám smlouvu uzavřenou začátkem června, modem tehdy přišel za pár dní. Dodnes VDSL nefunguje a dokonce ani neznám důvody, proč ne, jen onu větičku, že to "neprošlo systémem". Za sebou mám kafkovský maratón nesčetných volání na technickou podporu, obchodnímu oddělení a také řadu návštěv na pobočce, kde se mnou smlouvu uzavřeli a s širokým úsměvem mi sami zrychlení na VDSL nabídli. Když se pak žádné nekonalo, dostal jsem spoustu slibů (prověříme to a zavoláme vám), po kterých nikdo nevolal, rozporuplných informací a částečných nadějí (typu: nejde u vás bohužel vzhledem k vzálenosti od ústředny 900m zapnout nejvyšší rychlost 25Mbit, jak máte ve smlouvě, načež jsem souhlasil, aby zapnuli alespoň nižší 16Mbit, což by prý mělo jít, ale ani to zapnuto nebylo). V zásadě se každý, na koho se ve firmě obracím, vymlouvá na někoho jiného a na konci řetězu mne odkazují na jeho začátek nebo dají nějaký slib řešení, který nikdy nesplní. V dané chvíli už nevím, jak dál, asi jedině zbývá stížnost na ČTÚ.