Hlavní navigace

Názor k článku VDSL: jak Telefónica nezvládla komunikaci se zákazníkem od zdenek - Pred mesicem a pul jsem pro jedno cislo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 7. 2011 0:05

    zdenek (neregistrovaný)

    Pred mesicem a pul jsem pro jedno cislo objednal VDSL. A nic... A cekam... Az jsme vcera vyplnil ten dotazovaci formular co tady jejich agent postoval...

    Dnes volala zenska ze se omlouvaj, ale ze tu objednavku nemaj v systemu a jestli to teda chci. Net 25Mbit za 600 a modem za 999Kc !!!!!!!. Rikam ze nechci, ze chci tu nabidku, kterou jsem si objednal pres web, to jest modem za korunu se zavazkem na rok.

    A zenska na to ze to uz nejde, ze ta akce skoncila a ze to bylo jen pri objednani pres web. Tak jsem je rekl, ze o takovou nabidku zajem nenam, ale ze mam zajem o to co jsem si obedjanl a ze me jejich bordel v systemu nezajima, ze chci to co jsem si objednal. Rekl ze neco nekde zjisti a ze mi zanedlouho zavola zpatky, jestli by to teda slo...

    Tak za 5 minut volala, ze to teda _VYJIMECNE_ pujde a ze mi daj modem za korunu. Samozrejme jsem si ten hovior nenahral, takze uz se tesim az prijde faktura na 999Kc.

    Zdenek

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).