Názor k článku VDSL: jak Telefónica nezvládla komunikaci se zákazníkem od Tomik - A ne jen u VDSL, ale i u...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 7. 2011 17:01

    Tomik (neregistrovaný)

    A ne jen u VDSL, ale i u ADSL. Už se mi několikrát stalo, že lidé si objednali od nuladvojky internet - na základě ověření, že u nich bude fungovat. Tak jsem jim pak všechno nainstaloval a internet nešel. Následným zjišťováním problému vyšlo najevo, že v daných lokalitách prostě internet vůbec nepůjde. Přípojky jsou daleko od ústředny, jsou to staré linky, nicméně to těm podvodníkům nezabrání, aby lidem tvrdili, že internet tam bez problémů půjde a uzavírají smlouvy. Když přijedou technici, tak se jen zírají, co jsou schopni operátoři a technici po telefonu tvrdit. Další případy jsou třeba s tím, že tvrdí, že je všechno aktivované, ale přesto internet nefunguje. Neustálým otravováním pak člověk zjistí, že to ty dvě nuly neaktivovaly. Prostě pořídit internet od nich rovná se problémy. Lidem radím, pokud mají alespoň jednu možnost jiné volby, ať ji využijí, protože moje zkušenosti s chováním a fungováním uvedené společnosti jsou *** (naštěstí od nich nic nemám).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).