Názor k článku VDSL: jak Telefónica nezvládla komunikaci se zákazníkem od Roman Jirků - Viz můj předchozí příspěvek. Všichni si to přečtěte,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 7. 2011 1:55

    Roman Jirků (neregistrovaný)

    Viz můj předchozí příspěvek. Všichni si to přečtěte, napsal jsem tam pro všechny i stručný popis toho, jak přesně postupovat. Jen upozornění na posílání mailů!! Nemáte - li datovou schránku nebo zaručený elektronický podpis, Telefónica to může s klidem smazat a i kdybyste si pak stěžovali na ČTU, tak toho moc nepochodíte, i když určitá šance zde je. Nejlépe použít klasickou poštu a odeslat to i s dodejkou, ta se Vám vrátí zpátky a budeme na ní jasně vidět, ve který den Telefónica obdržela Váš dopis a přesně 30. den po dni doručení se obraťte na ČTU.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).