Názor k článku VDSL: jak Telefónica nezvládla komunikaci se zákazníkem od J - Nejlepší byla ta jejich akce modem za 1KČ....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 7. 2011 14:42

    J (neregistrovaný)

    Nejlepší byla ta jejich akce modem za 1KČ. Bohužel většina lidí měla údajné technické potíže se zapojením VDSL, ztracené objednávky... vše se zázrakem vyřešilo den po akci. Teď stojí modem do konce měsíce 1000KČ ale zatím na něj čekám marně. Předpokládám, že dorazí v srpnu za plnou pálku. Ovšem faktura na nový tarif došla včas. :p Stížnosti končí u robota ale na slíbenou odpověď nedojde a brigádníci na infolince vědí prd. A ten jejich formulář na zrychlujeme.cz to je něco. Kdyby si EU místo šikanování okurek a pomazánkovýho másla radši došlápla na O2 a podobný spolky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).