Názor k článku VDSL: jak Telefónica nezvládla komunikaci se zákazníkem od ldx - Bohuzel je to tak, jejich zakaznicka linka to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 7. 2011 13:01

    ldx (neregistrovaný)

    Bohuzel je to tak, jejich zakaznicka linka to je jeden velkej zmatek a jeste nikdy se mi nestalo, ze by mi zapojili sluzbu spravne a to vyuzivam jen predplacenou kartu. Kazdou zmenu si musim overovat naslednym volanim! Casto mi chodi sms s nesmyslnymi castkami za neaktivovane sluzby, naopak nastaveni sluzeb pres sms na me simkarte nefunguje vubec (uz pres rok). V takovem zmatku jsem samozrejme uz nekolikrat zaplatil za neco, co vubec nechci... Zustavam jen proto, ze jsem si zvyknul na cislo a prechod k jinemu operatorovi se asi v tomto pripade nevyplati. Tem co jsou odkazani s internetem jen na A(V)DSL teda vubec nezavidim...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).