Názor k článku VDSL: jak Telefónica nezvládla komunikaci se zákazníkem od anonym - Už když se IPTV zaváděla jsem si tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 7. 2011 9:20

    bez přezdívky

    Už když se IPTV zaváděla jsem si tak nějak (poměrně snadno) zjistil, že z pásma sežere 6 mbitů. Multi znamená sežraných 12 megabitů, tuto hodnotu je potřeba odečíst z reálné šířky pásma, zbytek vám pak zbude. Že nelze mít ani na vdsl active + multi iptv se tedy vzhledem k technickým specifikacím vůbec nedivím ;), stejně tak se nedivím, že jejich systém není natolik propracovaný, aby si to dokázal při ověřování spočítat.

    Klasická linka 800 123456 není přímo technická podpora, když pominu že tam často sedí jen letmo instruovaní brigádníci (šetřit se přeci musí), tak mají jen málo možností něco skutečně ověřit. Já už rovnou volám placenou technickou podporu, tam se mi jen málokdy stává, že by do tří minut nepřišli na to, kde je problém (a to i třebas během procesu objednávky).
    Druhé základní pravidlo je, že u TO2 se nesmí na nic čekat, chce to službu, se kterou nejsem spokojený, pořád jen reklamovat a otloukat ji TO2 o hlavu. Oni třeba jen resetnou dslam na ústředně, ale většinu problémů to vyřeší. Ve stejném bytě jsme měli dvě přípojky ADSL, až do bytu to vedlo jediným drátem. Já kvalitu služby tak 4x ročně reklamoval - a měl jsem ji v průměru téměř dvojnásobně rychlou, než spolubydlící, co na TO2 sice pořád nadával, ale s providerem v podstatě nijak nekomunikoval.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).